Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lån søges nu (100% seriøs)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

300000 dkk søges nu. jeg står og mangler 300000 kr. til at få min drøm til at gå i opfyldelse. Jeg er ved at købe en yderst veldreven forretning, hvori jeg mangler det sidste kapital. Lånet kan afvikles meget hurtigt. 10000 pr. mdr. ialt 36 mdr. Dvs du låner mig 300000 og får 360000 tilbage over 3 år! interresseret ??? Ring 61465410

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:35

Hej Jacob.

Nu ved jeg ikke hvor meget du selv indskyder af kapital for at købe denne forretning eller hvilken type forretning der er, så jeg kan se hvordan dine egne forhold er, og hvordan chancerne er for at kunne lave sikkerhed i form af et pantebrev evt. lad mig høre mere.

Hvis du er villig til at til at låne på disse vilkår * Lån 300.000,- ydelse 36 x 15.000,- ) mod pant i forretningen evt. lokaler, inventar, driftmidler m.m.kan jeg godt skaffe dig en investor.

Du skal være opmærksom på at der vil komme låne omkostninger i forbindelse med oprettelse at lån / pantebrev stempelomkostninger 4500,- + tinglysning af 1400,- som du skal betale sammen med første mdr. ydelse.

Lad mig høre mere på mail. Kontakt@Restaurationsinvest.dk

Mvh. Kasper Lybøl.

www.restaurationsinvest.dk/frameset.html 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:00

Den ene søger privat lån til under 6 % den anden tilbyder til over 20 % og kræver sikkerhed i aktiver. Man ved knap hvilken af dem man skal kommentere.

Lav en forretningsplan og gå i banken!

Jimmy

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 08:16

Dimsedut:
Lav en forretningsplan og gå i banken!

Enig

Firkantet sagt: Hvis du (100% seriøs) søger et lån, så er banken stort set den eneste seriøse vej at gå. Husk at du kan få andet i banken end lån. Hvis de siger nej, så kan du også få deres begrundelse for hvorfor det ville være mindre smart af dig lige nu at tage det lån. For I har jo fælles interesser: En planmæssig afvikling. Muligvis skal du selv spørge ind for at få en god begrundelse for et nej, men den er også værdifuld for dig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)