Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt priser ???????

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et tøj web shop og  tager 39 kr i fragt over 500 kr er der gratis fragt mit spørgsmål er er det for dyrt de 39  kr set med en kundes øjne ???

Lige et spørgsmål mere: Hvad tager i for fragt ???

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke det er dyrt og var det min shop ville jeg tage det som portoen nu engang koster.

Det er altid dejligt, at handle i en shop, hvor de sender gratis, men det er altså ikke noget jeg kigger efter når jeg handler. Det er kun hvis portoen fx er højere end de reelle priser ved post DK, at jeg måske vælger shoppen fra.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Min oplevelse er, at det er meget få kunder, der - når det kommer til stykket - lader fragtprisen afgøre købet.

Vi har netop sat vores fragtpris op til den faktiske pris (57 kroner) og har ingen portofri grænse. Det går fint...

De kunder, der sidder og kigger nøje på fragten, vil som udgangspunkt vælge at handle de steder, der altid har gratis fragt - mens den anden gruppe nok kigger mere på lige netop DIT udvalg, leveringstider og serviceniveauet. Tilfredse kunder kommer igen - uanset porto Smile

Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg afsender er det ret dyre varer og de bliver altid sendt som pakker til hhv. 70 kr.(op til 5 kg) eller 90 kr.(op til 10 kg).
Dette betaler kunden som udgangspunkt.

Det kan dog ske at en af varerne ikke er på lager og kunden ønsker dellevering. Hvem er det så rimeligt at pålægge næste porto ?
Min shop eller kunden ? Varen er dyr nok til IKKE at sende det som brev, så det er alligevel 70 -kr. der går fra i fortjeneste.

Personligt ville jeg se det som GOD service hvis en shop eftersender gratis, men hvad er kotume ? Og er der regler herom ?

 

 

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen grænser, kun hvad du synes der er rimeligt.

Man skal da ikke tabe penge på en handel.

Er det ny emballage du bruger hver gang, kan du beregne kostpris herfor, samt den faktiske fragtpris.

Det var kotume før i tiden, at ved restordre, betalte forretningen den ekstra fragt, men efter de mange prisstigninger fra bl.a. PostDanmark, kan det nemt blive en underskudsforretning.

 

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

karina333:

Lige et spørgsmål mere: Hvad tager i for fragt ???

 Jeg tar 40 kr. i fragt og fragtfrit over 1000 kr. men jeg sætter nok prisen op inden længe da det er ret store og tunge ting jeg sender...

Jeg oplever det ikke som noget problem, efter jeg har sat fragten op er der kun kommet flere kunder i biksen Big Smile

 Pernille - www.lillebi.dk

Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Svar på oprindeligt spørgsmål:

Jeg tager postdanmarks pakkepriser i fragt dvs. 70 eller 90 kr.

Til gengæld er emballagen (som koster 3-10 kr.) indeholdt i varens pris.

Jeg sælger flere gange ugentligt for 5-9000,-kr. pr. kunde og sender ikke fragtfrit alligevel. Det virker til at kunderne er ligeglade med et forholdsmæssigt lille beløb for porto.

Har ikke fået den mindste klage over det og dem der bor tæt på afhenter selv hos mig og sparer fragten. Men der ryger så officielt deres 14 dages fjernsalgs returret. At jeg så gerne bytter alligevel er en anden sag. Kunderne skulle jo gerne komme igen !

 

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er så også lidt forskel på om man sælger for 5-9000 pr. kunde eller om det er en kjole til 200 kr., jeg tror generelt at jo større/dyre ting man køber jo mere villig er man til at betale fragten. Jeg gav gladeligt 500 kr. for at få leveret vores nye sofa, men ville ikke betale 70 kr. f.eks. for at få leveret 5 par strømper. Til gengæld har jeg lige givet 70 kr. for at få leveret en kjole til mig selv til 349 kr. og det synes jeg var ok. Det er jo også dyrt at køre i bil efterhånden og det tror jeg folk tænker mere og mere over og godt kan sætte i forhold til at skulle betale en fragtpris fremfor at skulle ud at køre og måske også betale for en parkeringsplads.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, Jeg er klar over at indlægget er super gammelt - men... med webshops i tråden vil jeg lige opfordre jer til at komme med ind på Facebook og være med i en gruppe hvor vi prøver at hente gode priser til glæde for netop webshops (ja og virksomheder som sender meget årligt). I finder gruppen her:  http://www.facebook.com/home.php?sk=group_197733636923611

Tanken er at hente gode priser på forsendelse, samt på sigt andre ting - så vi ikke skal være medlem alle mulige steder for at få de gode priser. Håber I har lyst til at være med i initiativet :) og at I vil nævne det for andre.

Mange hilsner
Janet 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)