Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af www.trendygear.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige at undersøge det.

Tak for linket Britt! 

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 16
Fra  strikkepinden.com Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

I mangler selvfølgelig nogle flere varer - det siger sig selv :)

Jeg synes også der mangler noget mere info på jeres varer, jeres shop er jeres udstillingsvindue, og der mangler noget, fx med selfie covers, hvorfor ikke vise forskellen på selfies med og uden det cover?

De der segboards er der rimelig meget fokus på for tiden, da de ikke er så sikre - der går ild i dem. Det ser også ud til at der mangler noget basal mærkning på det og opladeren ift. Rohs, WEEE og andre el direktiver, noget der tit er problemer med på kina varer. Hvis de er klassificeret som legetøj, så skal de være CE mærket og opfylde krav fra legetøjsdirektivet. Så pas på der.

I jeres handelsbetingelser mangler der en henvisning til ODR platformen, det skal der være, når i sælger varer i EU.

Visuelt er jeres shop pæn, men lidt fersk, enig i kommentaren omkring jeres produkt menu, der skal godt nok klikkes et par gange, før man ser info om varen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for stærk feedback.
Når først man selv har set sig blind på sin hjemmeside, er det svært at komme videre.
Alt er noteret.
Tusinde tak!

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal man "Beregn forsendelse" når der er fri fragt. Få jer et badge der siger "Udsolgt", så man ikke går ind på produktet og derefter finder ud af, at det er udsolgt. Fjern jeres sortering. Den er meget flyvsk når I ikke har flere produkter på siden. Fjern varnumre på produktsiden. Kunden er ligeglad med det og skal ikke bruge det til noget som helst. Hvorfor er "Læg i kurv" tasten IKKE grøn? ;) 
Få nogle flere produkter så det ser mere indbydende ud. Opsøg evt. dropshipping, hvis I ikke har kapital til varelager selv. 

Jeg kunne ikke finde søgefunktionen før man tids søgen. Få den over mellem logo og "Produkter. Kør nogle splittests på det og se om folk søger mere når den er der. 

Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 18
Fra  Laceless ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander & Co.

Syntes jeres side er meget skarp - dog er 66,66% af produkterne ikke på lager, hvilket nok skræmmer en del væk. 

Når I får andre varer på lager udover Seg Boarded, så kig på jeres betalingsmuligheder.

Kan ikke huske tallene, men der er mange der bakker ud når det er rent Paypal i modtager, så hvis I skal have flest mulige konverteringer, skal I få kigget på indløsningsaftaler og betalingsgateway.

I burde for få hundrede kroner, kunne få begge ting hos f.eks. Clearhaus og epay som jeg selv benytter.

- Mathias

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er virkelig taknemmelig for jeres feedback. Der er en masse at gå i krig med.

Vi starter også først med markedsføring, når vi har fået alle produkter hjem.

Endnu engang, tusinde tak for det hele! Det er dejligt med en second opinion.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)