Hej med jer Er der mon nogen herinde, som kan anbefale kurser, uddannelser, foredrag eller steder, hvor man kan søge oplysninger, hvis man gerne vil starte sin egen virksomhed, har en god ide, men bare synes det er lidt svært at finde hoved og hale i, hvor man lige starter - og hvad man grundlæggende skal have styr på for at komme i gang? Jeg kan se, at der bl.a. findes et hav af forskellige iværksætterkurser på nettet, meeeeeen det kan jo ikke være lige godt det hele - og er det overhovedet nødvendigt eller??? Er der steder man kan sparre eller netværke med andre (altså ud over her på Amino? Jeg har lidt brug for lige at komme ud over rampen Jeg bor i Nordjylland, men har ikke noget imod at køre lidt, hvis det er det værd ;-) ... Håber nogen kan hjælpe - På forhånd tak for svar. Hilsen Marianne. |
Jeg har ikke selv deltaget på det men kender flere der har deltaget på iværksætter uddannelsen: http://ivaerksaetteruddannelsen.dk/Shop/ivaerksaetterkursus-standard/trin-1.aspx?variant=55&gclid=CjwKEAiAluG1BRDrvsqCtYWk81gSJACZ2BCegqZLBHLZw0qs0vMRHgmvAlRdfEEaiWQaXC6dIrz44hoC27_w_wcB
Det har de været rigtig godt tilfredse med. Jeg overvejer selv at deltage i det. Ellers kan du ofte få en snak på kommunene eller vækstcenter hvor du kan få vendt din ide.
Vh. Steffen