Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify - overførsel af data til USA

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, det var sgu en overvejelse jeg ikke havde gjort mig. Den med NSA er faktisk det der irriterer mig mest! :-)

Nu er jeg kommet så langt med shoppen at det ikke er en løsning for mig at skifte - orker ihvertfald ikke at skulle lægge alle produkter ind og oversætte et andet system igen lige nu...

Jeg har ændret teksten til det ovenstående vedr. EU lovgivning. Går sgu ikke at have en tekst på engelsk i checkout.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
Well, det her er jo et af de problemer man kan løbe ind i når man anvender de hostede løsninger.

Det er et af de problemer man kan løbe ind i når man bruger Shopify, men ikke hvis man bruger danske hostede løsninger som Smartweb, Dandomain. Danhost, Shoporama og Weebio.

Dvs amerikansk baserede virksomheder,  der ikke hoster data i Europa.

Morten Hjorth Nielsen:
Hvis jeg var dig ville jeg lade teksten stå som den var, på den måde sikre du dig at du driver din shop iht gældende lovgivning

I modsætning til Morten vil jeg inden for rammarne af, hvad der er lovligt, Ændre teksten på en måde, så det ikke skræmmer kunder væk, men det du siger, skal så også svare til hensigten i budskabet - Det gør din oversættelse nok ikke! 



Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Fra  mybrush I/S Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har skrevet: "Ved at fortsætte accepterer du, at dine oplysninger vil blive overført til USA." Hvilket har sat en real stopper for vores salg, jeg overvejer at ændre det til "adresse oplysninger" ville det være forkert? Alt er pt. bedre end den her formulering....

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt derhenne hvor jeg overvejer at skifte væk fra Shopify pga dette. Vil dog smerte mig da jeg har brugt oceaner af tid på designet... Argh! Men er det muligt at overføre et theme fra Shopify til et andet system?

Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 18
Fra  Laceless ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det på samme måde - har brugt oceaner af tid på selv at fifle med themet og betalt mig fra det mere tekniske.

Tror ikke man kan overføre themet direkte, da Shopify kører på deres eget liquid system. Håber jeg tager fejl, for er I samme bås. Men man mister også en masse SEO juice ved at skifte.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner i at i overvejer at skifte væk fra Shopify. Her vil jeg foreslå jer at kigge på Weebio som har nogen lunde det samme template system og jeg er ret sikker på at i vil føle jer hjemme i Weebio. 

Mvh Bryan

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)