Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yousee vil ikke sende manglende faktura/bilag

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt mobilt bredbånd til mit firma hos en større dansk udbyder. Jeg mangler dog nogle bilag, bl.a. fakturaer og en kreditnota (fordi de havde trukket for meget ved en fejl).

Jeg har skrevet flere mails til dem og bedt om den manglende bilag hos dem og har endelig fået beskeden:

"Tak for din henvendelse.

Der er desværre ikke muligt for os og sende dig et bilag på at vi har trukket XX kr. på din konto og tilbageført XX kr. til dig.

Du kan heller ikke se det på Mit youSee.

Men i banken kan du jo se at vi har trukket dem i september og tilbageført dem til dig i starten af januar."

Jeg har ikke bilag på noget som helst. Har de ikke pligt til at udlevere dem?Hvad gør jeg ift. mit regnskab? Jeg kan jo ikke blive ved med at bruge min tid på dem og rykke, når de fuldstændigt nægter at udlevere bilagene?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder helt grotesk.

Naturligvis skal de da bare udleverer dokumenter for transaktioner kredit/debit.

Det kan ikke nytte noget at man blot benytter bankudskrifter for fejl konteringer.
Tror du skal have fat i deres bogholderi, altså en der ved en smule om regnskab i stedet for en som du har haft fat i som tydeligvis ikke har forstand på bogføring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)