Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

STOP OG LÆS - Lad os hjælpe hinanden i flok?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle iværksættere.


Jeg har tænkt lidt på en ide, som både kunne være spændende, lærerigt, samt hjælpe os alle.

Det går ud på følgende:

1. Man kommer med gode ideer til forbedringer m.m. til overstående person, som har vedlagt sit link til sin hjemmeside.

2. Efter man har skrevet nogle gode ideer til pågældende, vedlægger man sit eget link til sin hjemmeside, som så får gode ideer til forbedringer m.m. af den næste i rækken.

OBS! Man kan sige det er lidt "Noget for noget" princippet og det er selvfølgelig ikke ulovligt, at komme med gode ideer til forbedringer, selvom man ikke har vedlagt link til sin hjemmeside :-) 

Hvad siger I til det?

Link til min hjemmeside/webshop er: www.menwithstyle.dk

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Wauwkids Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god idé :-) Jeg går ind og kikker på din side med det samme :-)

Min side wauwkids.dk

Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Wauwkids Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og simpel side der er let hurtigt at få et overblik. Virkelig flot side er vild med forsiden :-) min forside er jeg ikke tilfreds med endnu.

Jeg ved ikke om billedet på forsiden (underbilledet) måske skal ændres til noget andet.

Der står Blog, men der er ingen måske det skal hedde noget andet. Jeg synes din sidde ser meget professionel ud og ligner et stort firma. Sejt gået

Det kunne måske være fedt med flere billeder måske hvor forskellige mænd i forskellige aldersgruppe har produkterne på!

Hvordan markedsføre du dig og hvor, for det er mit store problem og blive set i mængden.

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MenWithStyle.dk

Når jeg handler tøj i virkeligheden så ender jeg typisk med at købe noget af det tøj de har sat sammen på mannequinnerne i butikken. For her kan jeg se hvilket tøj passer samme og ser godt ud. Og det er måske det jeg savner på din webshop at jeg kan se de forskellige slips på en person med tøj der matcher til. Det gør det meget lettere for mig at se hvad jeg synes er lækkert. 

Håber du kan bruge det til noget :)

Min hjemmeside hedder WebbyDebby.com og er en hjemmesideløsning. Savner gode råd til hvordan vi markedsfører denne løsning bedre end i dag :)

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Vestergaard:
Når jeg handler tøj i virkeligheden så ender jeg typisk med at købe noget af det tøj de har sat sammen på mannequinnerne i butikken. For her kan jeg se hvilket tøj passer samme og ser godt ud

RFID som er en chip i f.eks en hangtag - så klart indentificerer tøjet - f.eks. en jakke som model xx i str M farve blå - bruges normalt til hurtig lageroptælling

Vi foreslog - i mit forrige selskab, at den også skulle bruges, så når en kunde gik ind i et prøverum med en jakke eller buks - så skulle der være en fladskærm, og når den så at nu var den jakke i prøverummet - så skulle skærmen vise en række forskellige andre beklædninger - som fotos på model, der passede super med lige det som kunden gik ind i rummet med

Webshols kunne ha samme feature - En skjorte i kurven - og et billede der konkret vise den skjorte sat sammen med andet lækker tøj på model

Jeg har ikke set det gennemført, men jeg tror det ville virke super - at man netop fik billeder med gennemtænkte forslag til: Hvad kan du sætte det du nu køber sammen med (ikke den gamle - folk der købte xxx købte også yy men helt konkret match af tøj)

free to use kære tøjkæder - og webshops 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg tror der ligger så meget uforløst salgs potentiale i et system som du beskriver her. 

Vi er mange som har brug for hjælp og inspiration til hvilket tøj der passer sammen.  :)

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wauw

Mange tak for den fine ros - Man kan hurtigt se sig blind på sin side, da man kigger på den Hver dag, så altid godt med andre øjne på.
Dette er også ideen i dette opslag + at få nye ideer til optimering m.m.

- Underbilledet = Mener du, at forsidebilledet går igen ned af forsiden? Hvis ja. Så er det for at få en dybde  på forsiden.

- Hvad mener du med blog? Min blog er placeret nede i footer, da denne ikke er hovedfokus. 

- Flere billeder med produkterne på = Denne løsning har jeg tænkt meget over og er også en af de ting, jeg vil gøre. Men 2 ting der holder mig tilbage er:

1. Det tager tid - Meget tid.

2. Mange andre, især i mit brancheområde gør det ikke. Så kan man snakke om at være unik, men man skal også passe på med ikke at forvirre kunden, da man her gør noget som kunden ikke er vant til og kunden kan derfor hurtigt blive usikker - Men ja. Billeder hvor produkterne er på, er kun et plus. 

En anden ting er, at der er ret mange ting vi gerne ville i vores webshop, men som ikke kan lade sig gøre p.t grundet manglende kompetencer, som omhandler de tekniske færdigheder. 

Bare nogle af de ting vi gerne ville have implenteret og som er forholdsvis nemt for personen med kompetencerne er:

- Søgefelt i headerområde + andre ting i headerområdet
- Anden farve på købknap m.m.

Menwithstyle.dk bliver primært markedsført på Google og Facebook. Instagram er prøvet, men ikke noget der gøres så meget ud af, indtil videre.

Planerne er dog i fremtiden, at få aftaler med større firma, som kan bruge de produkter vi sælger, enten til fest, arbejdsmæssigt m.m.

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Vestergaard

Det er helt sikkert en ide, der er værd at fuldende. Dog lægger der meget tid i den, grundet ens varelager, men helt sikkert noget der er godt at gøre, især fordi folket for det meste har større tendens til, at tage færdigpakken, fremfor selv skal til at sætte det sammen.

Man kunne sammenligne det lidt med færdigretter :) :)

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 18
Fra  Laceless ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey MenWithStyle,

Skarp side du har dig - har du selv sat den op i Wordpress? :)

Eneste minus i min optik er din popup, der kommer med salg af forskellige produkter.

Selvom jeg lukkede den ned, blev den ved med at poppe up = irritations moment. Men hvis det virker, så se bort fra min subjektive holdning :)

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laceless.

Mange tak for din ros - Ja det er det :-) 

Popup skulle gerne fjerne sig, efter man trykker den væk, men sikkert mit cacheprogram der påvirker den. Men syns du generelt at popup med sidste salg er generende? fordi har selv tænkt over det mange gange. 

Med hensyn til, at man vedlægger sit link, så er ideen, at det er den næste der så "bedømmer" den forrige, som har vedlagt sit link.

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)