Kære Aminoer, |
Hej Johnny
Hvad er det konkret for nogle ænderinger du påtænker skal ske gennemgående?
Kære Aminoer, |
Hej Johnny Hvad er det konkret for nogle ænderinger du påtænker skal ske gennemgående? |
Hej Simon, |
Hejsa Johnny I Divi kan du tilpasse på Tema og de enkelte moduler, er det det som du er efter ? Du kan også arbejde med et bibliotek af "Standard" elementer. Anyway - hvis du er lidt usikker her så vil jeg da anbefale at tage fat i en Wordpress Expert og få ham til at hjælpe dig - her kan du typisk på et par timer få lavet det som du mange gange selv kommer til at bøvle med i flere dage uden at få en ordentligt resultat //Morten |
Hej Johnny Hvis ud ønsker en gennemgående sidebar, så vil jeg helt sikkert anbefale dig at benytte Widgets. Det er det som de er til for :-) Hvis du bruger Visuel Composer, kan du også indsætte sidebars i content. :-) |
Hej morten, |
Det er nemlig en gennemgående side skabelon jeg efterspørger, hvor at hvis jeg laver en ændring at det træder i kraft på alle sider. |
Hejsa Johnny Nej, hvis du bruger en skabelon, så mener jeg du manuelt kommer til at rette alle sider, så skal du have den samme tekst på alle steder, så er det nok ikke den vej - hvad der er det bedste afhænger vel en del af dit design og hvor du vel have teksten - her kan det jo være i en Widget, det kan være i din footer, jeg bruger selv en plugin der giver mig en popup/call-to-action - hvad er er det bedste er svært at sige - det afhænger jo af dit behov //Morten |
Hej Morten, Eller jeg skal lade dem være som de er, og så benytte mig af biblioteks layoutet istedet. hvad tænker du ville være bedst? |