Hej Amino. Jeg har nogenlunde fundet ud af hvordan mit site skal se ud.. Nu mangler jeg bare en til at realisere det. Der er tale om et cashback/reward site, hvor de tilmeldte kan udføre kampagner, og når kampagnen er udført, skal der indsættes x antal point på deres konto. Jeg har server og domæne klar, så nu er næste skridt bare at få det ordnet. Jeg leder ikke efter en, der ikke har tid. Jeg leder efter en som ved hvad han/hun laver, og som har tid til at få siden op at køre så hurtigt som muligt. Jeg er lige glad med hvilket system siden bliver oprettet i, jeg skal blot have nem mulighed for at tilføje og redigere i kampagnerne som kunderne kan udføre. Altså give kampagnen en titel, bestemme hvor mange point man får for den og indsætte link til kampagnen. Glæder mig til at høre fra dig. Mvh |
Hejsa
Hvad er det for type Site du skal have lavet, og har du Wireframes (dvs tegninger/skitser af siderne i dit site) og specifikation klar ?
Giv mig gerne et kald på 3053 1351, så kan vi tage en snak om dit site, så skal jeg gerne finde en skarp pris til dig
//Morten