Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste sted og producere t shirt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er , Hvor er det bedste sted i verden og få produceret t shirt med top kvalitet?

Starter med omkring de 50-100 t shirt, kan det betale sig bare at få dem produceret i danmark?
Med eget design og der skal være trkyt logo på osv.

Jeg har kigget lidt på aliexpress men er bange for at få noget dårlig kvalitet og desuden vil jeg ikke spild tiden med samples derfra.

Hvad koster det cirka at få dem produceret i danmark eller europa?

Og kan i anbefale et godt fabrik ?

Har også overvejet og få dem trykt på american aparel blank t shirts hvad syntes om det?
Og hvilket tøj materiale/stoff er bedst for street tøj ?

For mange spørgsmål jeg ved men håber nogen kan hjælpe lidt :)

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du skal producere 50-100 t shirts , så bliver det nok dyrt for dig at producere dem i udlandet, da de fleste tager kun imod større ordre . Vi snakker om min.1000 tshirts. Hvis du vælger at købe standard T-shirts i DK , så betaler du salgspris og ikke indkøbspris. Dvs dem du køber af , får dem selv produceret i udlandet i form af større ordre, så du betaler selvfølgelig deres " fortjeneste " . Det man kalder " bulk order ". Her er det kun fordel, hvis du bare er interesseret i standard form og ikke en T-shirt som du selv kan få lov til at bestemme over f.eks syninger, pasform , kvalitet osv.

Hvis du er fra Kbh el omegn, så er du velkommen til at besøge os på Glostrup. Vi er en dansk producent , der har arbejdet med tøj i de sidste 20 år. Vi har også masser af vareprøver på forskellige T-shirts , som du kan se.

Kontakt mig på pb, så kan det være jeg kan hjælpe dig .

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ibosen

Jeg vil gætte på at vi kan hjælpe, vi producere en del for kunder som dig.. vi har egen produktion i Aarhus.. -  mht. til udlandet. det er først fra 2-3.000 stk. og op før vi gør det..  så 50-100 stk. er en ordre der hurtigt er lavet her i DK..

Kig gerne forbi vores butik, eller send os en mail med det du ønsker at få lavet..

john B.

info@tekstil-tryk.dk

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kan også fint hjælpe dig med dine t-shirts ... 100 enheder er ikke "mange" :) Men det er jo en god start for at teste ens design.

Jeg kan blandt andet tilbyde dig lable free - hvor der ikke står nogen i "nakken" ... eller du kan få dit eget mærke sat i!  

Se mere på min hjemmeside www.klisterkongen.dk - eller skrev en pb.

De bedste hilsner

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)