Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Idé - Hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg fik en idé i går, som jeg håber at nogle af jer kan hjælpe med at udvikle.

Vil gerne lave et site for unge mænd for at lære dem om sund kost, så hvad skulle sådan et site eventuelt indeholde for at gøre sitet interessant?

Håber der er nogle gode idéer.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg selv det som du nok vil kalde en "ung mand".

Jeg vil sige at næsten alle(i min omgangs kræs) spiser da forholdsvis sundt, dyrker også regelmæssigt fitness, sport osv.

For at ramme sådan en målgruppe skal der køres på det sociale aspekt, så jeg tror slet ikke at du behøver at lave et "site", en facebook side med godt indhold vil være nok i mine øjne :)

Hvordan du så kan tjene penge på det er så lidt mere vanskeligt, men jeg vil sige at du bare skal prøve at undersøge den vej og se om det ikke er en mulighed?

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være spændende at have med i dine overvejelser, at indarbejde en eller anden form for konkurrence aspekt. Lidt ligesom Endomondo gør det - der er mulighed for at oprette konkurrencer internt imellem fx. sine kollegaer. 

Det var bare en tanke - held og lykke med projektet, det lyder spændende. 

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Andreas

Start med at spørge dig selv om hvad det er for et problem som dit site gerne skulle løse.

Hvis det er at lære dem om sund kost, er det så noget med opskrifter eller ?

Det næste du så nok burde overveje er som om "de unge mænd" er villige til at betale for det, og hvis ikke hvem vil så? Jeg går udfra at du her gerne vil have et site hvor du tjener lidt.

Vi kan her sagtens komme med en række gode ideer, og mange vil nok "stritte" i mange forskellige retninger og så får du let et "rodet" site - så start med at blive helt skarp på de ovenstående spørgsmål, når du har svar på dem, så giver det nok lidt sig selv hvad der skal til for at gøre dit site interessant.

Anyway, så held og lykke med det

//Morten

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jer Tre

Mange tak for hjælpen.

Har en masse detaljer, som gør at sitet giver mulighed for blandt andet at lære og tjene penge, og fik to idéer ved at tænke konkurrence ind, så vil stadig utroligt gerne høre om flere muligheder, som ville kunne gøre sådan et site inspirerende at gå ind på, og ikke mindst hvis der sidder en programmør derude som er interesseret i at lægge arbejde i og dele 33% af de eventuelle indtægter der måske skulle komme igennem blandt andet reklame og oddsning.

Personen ville selvfølgelig få en forretnings plan efter underskrivelse af samarbejdsaftale da sitet er vokset til noget forhåbentligt brugbart, og at jeg har prøvet at blive brændt af før.

Med Venlig Hilsen

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Untitled C.:

Personen ville selvfølgelig få en forretnings plan efter underskrivelse af samarbejdsaftale da sitet er vokset til noget forhåbentligt brugbart, og at jeg har prøvet at blive brændt af før.

Jeg kender ikke nogen som vil underskrive en aftale før de kender detaljerne.

33%, hvad skal du lave ud over at få ideer? Bare så vi kan forstå hvorfor du skal eje 66% for arbejdsopgaver vi ikke har har kendskab til endnu. Lægger du en større sum penge? Vil omtalte udvikler være lønnet under hele forløbet? :)

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Tobias

Forrentningsmodellen er en af de ting, som har gjort at tingene tager tid.

Som det ser ud lige nu, så skulle det gerne blive mig og en programmør, og så kan det være at der kommer en ekstra, så det bliver 33% til hver.

Er stort set nyuddannet, så har ikke penge at skyde ind, så har brug for programmøren til at komme videre kan man sige, og til at starte med skulle han jo bare underskrive hemmeligholdelses aftale, og så forhåbentlig efter det en samarbejds aftale.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)