Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-side for Affiliate-site, der blev oprettet med samme login som privat facebook-profil...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg dummede mig i sin tid, idet jeg oprettede en facebook-side for et affiliate-site med samme adgangskode som min private facebook-profil. Det irriterer mig, da jeg nu meget gerne vil lukke min private facebook-profil ned, men jeg kan ikke se, at dette kan lade sig gøre uden også at lukke min facebook-side for Affiliate-sitet ned?

Eller er der nogen som helst mulighed for at ændre adgangskoden til facebook-siden, der repræsenterer mit Affiliate-site, inden jeg lukker min private profil ned?

Kan jeg selv gøre noget? Eller kan facebook hjælpe mig med det?

Tak for input.

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Jeg mener ikke at det er muligt at have et businesssite (affiliate site) uden også at have en privat fb side i bunden.

Af samme grund er der ikke mulighed for at ændre pw på din businessside (uden samtidigt at ændre dit private pw).

En mulig workaround er at oprette en ny privatuser som overtaget ansvaret for dit businessite inden du sletter din private fb profil.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Damn! Ok. Tak for info. Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)