Hej alle amino'er! Jeg er en ung 16 årig pige, der startede mit første år på Nuuk Gymnasium her i sommers (1.G). Jeg har søgt job stort set alle steder her i byen, og er endnu ikke blevet kontaktet. Da jeg ikke laver noget ved siden af skolen, søger jeg et fritids/studenter/deltidsjob som skribent eller lignende arbejde. Jeg kan både dansk, engelsk og grønlandsk. Jeg er ingen ekspert inde for IT-verdenen, men har tidligere kørt en blog et års tid, og det har udviklet mine litterære evner. Prisen aftales, men kræver en fornuftig løn, da jeg ikke bor i den helt billige ende af gloden. Hvis du/i er interesseret kan jeg kontaktes på idabresson@gmail.com - tilbud og stillinger søges med åbne arme. |
ida bresson:Hej alle amino'er!
Jeg er en ung 16 årig pige, der startede mit første år på Nuuk Gymnasium her i sommers (1.G).
Jeg har søgt job stort set alle steder her i byen, og er endnu ikke blevet kontaktet. Da jeg ikke laver noget ved siden af skolen, søger jeg et fritids/studenter/deltidsjob som skribent eller lignende arbejde.
Jeg kan både dansk, engelsk og grønlandsk.
Jeg er ingen ekspert inde for IT-verdenen, men har tidligere kørt en blog et års tid, og det har udviklet mine litterære evner.
Prisen aftales, men kræver en fornuftig løn, da jeg ikke bor i den helt billige ende af gloden.
Hvis du/i er interesseret kan jeg kontaktes på idabresson@gmail.com - tilbud og stillinger søges med åbne arme.
Hop op på din cykel og kør ned i den lokale Brugs og søg et job som flaskepige eller andet forfaldende arbejde på et lager eller kontor. Det er meget tvivlsomt, at du bliver tilbudt et job som skribent til en "fornuftig" løn, som du kræver, fordi du ikke bor i den billige ende af "gloden"(?) Forstår du hvor jeg vil hen?
Held og lykke med at finde et job...