Nogen der ved hvad indlægsrang under profiler betyder, og hvad der influerer den score man har? Mvh Jesper |
Er det ik' bar hvilken plads man er på rent aktivitets mæssigt ?
Det hvertfald mit bud :-)
Nogen der ved hvad indlægsrang under profiler betyder, og hvad der influerer den score man har? Mvh Jesper |
Er det ik' bar hvilken plads man er på rent aktivitets mæssigt ? Det hvertfald mit bud :-) |
Det er en blanding af hvor mange indlæg du skriver, hvor mange point folk giver dem, hvor mange der svarer på dem, hvor mange point du selv deler ud m.m. Alt det lægges sammen til en score, som jeg en dag vælger at vise frem, som det er nu, er det kun os på Amino der kan se den. |
Point ? Anede ikke, at man fik point herinde....eller at man selv kunne give nogle. Hvordan foregår det ? Kan man også give sig selv point ? |
De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.
Du ser 5 stjerner i øverste højre hjørne på hvert indlæg. Det kan du tildele indlæg point. Man kan godt give sig selv point, men om de tæller med aner jeg ikke. |
Det må vi da så lige finde ud af. |
De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.