Jeg har en webshop, hvor jeg gerne vil have et nyhedsmail-program til.. Hvilke vil i anbefale? |
mailchimp
Hvis det skal være gratis, så start med Mailpoet, som minimum findes til Wordpress. |
Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling
Hvis det er første gang du skal arbejde med det, så vil jeg også anbefale MailChimp. |
Kristian Ole Rørbye
Mailchimp eller mailplatform.dk |
Hej Lotte Som andre også nævner, så er Mailchimp et godt sted at starte. Det er nemt at integrere med din side, enten hardcoded det, eller bruge et af de mange plugins der findes til de forskellige systemer. Mailchimp har også deres egne officielle plugins du kan bruge. Når du skal design dine nyhedsbrev, er der også godt med skabeloner du kan tage udgangspunkt i. Efter de er sendt ud er det nemt at se statistik på om folk åbner osv. På sigt er der også rig mulighed for at sætte automatisering op. |
Vi sender over 10.000 nyhedsmails ud om måneden og bruger www.aweber.com som vi er meget tilfredse. Koster, men har en masse fede funktioner og ryger ikke så meget i spam, som da vi brugte mailchimp. |
Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.
Det er en meget interessant iagtagelse, det er også min opfattelse at mailchimp ikke levere ligeså godt til indboxen som andre løsninger. Desværre er det ofte pris der afgør hvilken løsning man vælger som iværksætter. Har du nogle tal på hvor meget bedre leveringsrate du fik ved at skifte??
|
Mener vi hos MailChimp have mellem 10 og 20 % i spam og nu langt under 1% hos aweber |
Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.