Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har nogle ideer men er ikke dygtig nok.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg er nået til et punkt hvor jeg må indse at jeg ikke er dygtig nok til at kunne udleve mine ideer.
Derfor søger jeg kontakt til nogle mennesker eller firmaer som kan hjælpe.

I første omgang drejer det sig om skræddersyede websider med brugerlogin, brugeren kan indtaste data, uploade billeder og videoer. Dataene bliver jævnligt sammenholdt med anden data indtastet af mig eller anden bruger, og en mail sendes til brugeren med info herom og et link til siden med nærmere info.

Tænker der også skal laves en app, så brugeren kan se og tilgå samme info på telefonen.

Den anden webside er måske i virkeligheden mere en app, med et kort med nogle forudbestemte interessepunkter man kan læse om og få vist på kortet, og selvfølgelig med GPS så man kan se hvor man selv er i forhold.

Tænker at der også bør være en webside hvor man mere overskueligt kan se kortet og læse om de forskellige interessepunkter. 

Derudover har jeg ideer til spil apps. Simple 2D og 3D spil.

2D spillet er et platform spil hvor det eneste man kan er at samle liv.
Det andet 2D spil er et skydespil set fra oven.
Det tredje er first person 3D spil med en labyrint man skal igennem. Kunne være fedt hvis det også kunne laves til virtual reality.

Er der nogle der tænker, det er fandme nemt og kan laves på en eftermiddag, så giv lyd Wink

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederich Larsen:
Er der nogle der tænker, det er fandme nemt og kan laves på en eftermiddag, så giv lyd 

Medmindre du har meget store budgetter, så bør du nok tage et kig på fx Udemy.com og komme igang med at tilegne egenskaber til selv at lave dem :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg ikke tid til, så jeg må hoste op hvad det koster.

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederich Larsen:
Er der nogle der tænker, det er fandme nemt og kan laves på en eftermiddag, så giv lyd Wink

På en eftermiddag når vi nok ikke meget længere end til en snak og en kop kaffe Wink

Anyway, hjælpe dig kan jeg sikkert godt - og det ser ud som om at det første vi skal have gjort er at få struktureret ideerne, og herigennem fundet ud af hvad der er web og hvad der er apps.

Udover dette er det også min helt klare anbefaling at du starter med én, og kun en som du fokuserer på. Og hvis du ikke er kendt i dette "game" så skal du nok også starte med en af de "mindre" ideer - ikke at jeg ikke gerne vil sælge dig et projekt til ½ mio, men det er slet ikke der du skal starte.

Men giv mig evt et kald på 3053 1351, eller send mig en mail på mhn@mhn-consulting.com så kan vi lige vende dine ideer, og måske aftale at vi prøver at stikke hovederne sammen og finde ud af hvad next-step er her

//Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)