Hej alle, jeg har nogle helt basis spørgsmål omkring hvordan man får opstartet en webshop. Jeg har tænkt mig at sælge tøj, men især dame tøj.
- Som i nok alle ved handler dame tøj en smule mere om diverse udskæringer og fald i stoffet osv. Det bringer mig til spørgsmål nr 1. Er der leverandører som sælger no label dametøj som ikke bare er basis modeller? (+ hvad skal jeg søge efter på nettet for at finde sådan nogle) 2. Hvis ikke, så skal man vel designe det for dem. Hvordan skal dette så udarbejdes? 3. Når man endelig finder frem til en leverandør, hvad gør man så i tilfældet af at det dukker op i ringere kvalitet end aftalt og forventet?
Umiddelbart vil dit bedre bud på badic være tøj fra Kina.
Du kan også altid undersøge mulighederne i Tyrkiet.
Men for at sikre dig du får en god kvalitet bør du bestille et mindre parti hjem fra 2-3 forskellige leverandører. Teste kvaliteten og vælge den bedste. Det er en lidt dur process i starten. Men du sikrer dig selv bedre på lang sigt.
Hvis du ønsker totalt basic tøj (no label), så kan du med fordel kigge på sider såsom http://www.aliexpress.com/. Her finder du en masse leverandører fra eksempelvis Kina mm.
Måske kan du også komme i kontakt med leverandører der efterleve dine specielle krav ved at kontakte nogle af firmaerne bagved disse produkter.
Jeg kan se at du gerne vil starte en webshop op med dametøj. Vores webshop SmartJumpy er i øjeblikket til salg, og sælger sommerkjoler til piger selvfølgelig :D Du skal ikke tænke på at designe webshoppen eller finde leverandører, eftersom dette allerede er gjort. Som ny i branchen får du hjælp de første 3 måneder, hvis du skulle have spørgsmål eller hjælp, så står vi ved din side. Vi har skabt et nyhedsbrev og en forretningsplan, der sikrer en base på 150.000 kunder.
Hvis du vil høre mere kontakt mig gerne på email: mossingt@yahoo.dk :)