Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento 2

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

En hurtig forespørgsmål, selvom det nok er svært at svare 100% på hurtigt. MEN, hvad vil det koste at få opsat en Magento shop i Magento 2?

Jeg har (næsten) nogle færdige .pds filer klar som jeg gerne vil have konverteret om til noget der kan køre i Magento 2. Derudover har jeg nogle specifikater som jeg gerne vil have i shoppen alt efter hvad det koster. Det er noget "nice to have" for os.

Altså et bud på.

- Opsætning af Magento 2 shopløsning lavet ud fra mine .pds filer.

Hvem skal jeg have fat i der? :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Da vi arbejder udelukkende i WordPress er jeg nok ikke den rigtige til at svare på dit spørgsmål - derfor forslår jeg at du laver et opslag på Amino Freelance. Herinde sidder der en masse dygtige fagfolk der er klar til at hjælpe dig :-) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mads

Hvad det koster afhænger meget af detaljerne i din shop, du kan sikkert få (seriøse) bud ned til 15.000. Disse bud kan du få på f.eks Amino Freelancer, eller på nogle af de her 3tilbud sider.

Uanset hvad så forvent at du skal have en snak med dem først, en af de indikationer du har på om det er en seriøst udbyder eller ej, er at han godt lige vil have lov til at spørge lidt ind til projektet før han giver dig en fast pris.

//Morten

Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der vil jeg kigge, tak for hjælpen :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)