Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sedo.com - Er det sikkert?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal købe et domæne som sælges via Sedo.com, er der en her som har prøvet at købe domæner gennem sedo før?

Som udgangspunkt så har jeg en stor mistillid til udlandske virksomheder, hvor produktet koster mange penge. Så vil gerne vide om det er sikkert at handle her eller ej...

Domænet koster 39.000€, så vil gerne være sikker!

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 13:40

Hej Tobias,

Hvis alt andet fejl, så kan du vel altid bruge et escrow-service? :) Det er satme mange penge for et domæne nemlig...

- Erdal

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Skrevet kl. 13:44

Jeg har aldrig købt et "brugt" domæne før, så lige her er jeg på bar bund og ja, det er MANGE penge. Alt for mange...

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 14:14

Jeg har købt på sedo før og har også anvendt deres service til domain parking + salg.

De er fine nok, men husk på at enhver idiot kan sætte sit domæne til salg til lige præcist den pris de ønsker. Så prisen afspejler bestemt ikke altid værdien.

Der er mange domæner til salg til latterlige priser derinde.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Skrevet kl. 14:16

Nicklas Wolff:

Jeg har købt på sedo før og har også anvendt deres service til domain parking + salg.

De er fine nok, men husk på at enhver idiot kan sætte sit domæne til salg til lige præcist den pris de ønsker. Så prisen afspejler bestemt ikke altid værdien.

Der er mange domæner til salg til latterlige priser derinde.

Jeg har forhandlet den ned fra 78.000€ som er mere latterlig. Men domænet er nødvendigt, skal bare sikre mig da jeg ikke selv kender Sedo... :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)