Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tøj firma

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har i en længere periode overvejet at ville lave mit ejet tøj firma. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal starte det op. 

Jeg har prøvet at tænke på nogle forskellige logoer, men hver gang jeg laver et nyt, finder jeg ud af at der er et andet mærke, som har nogenlunde det samme logo

Jeg ved ikke rigtig hvor jeg ville kunne få tøjet produceret henne. I Danmark er det sikkert meget dyrt at få det designet, men jeg tror også fragten for andre lande er dyre, som fx Kina. 

Jeg håber at i kan hjælpe mig

Nicolai

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai.

En ide kan være at sætte dig ned og beskrive hvad der skal være unikt ved netop dit tøjmærke. De værdier dit firma skal have kan du helt sikkert på en grafisk designer til at afspejle på et flot logo uden det skal koste alverden. (Jeg kender en freelancer der kan lave den slags billigt)

Mht. til produktion af tøj så har du ret. Det er væsentligt dyrere at få produceret tøj i norden end i Kina osv. Dog skal du igen vurdere hvad dine værdier er. Er det eksempelvis kvalitet kan det måske betale sig at der står "made in Denmark" fremfor "made in China" .

Jeg kan anbefale dig at sætte dig ned og skrive dit tøjfirma rent i form af en forretningsplan

Et tøjfirma er et stort projekt, og koster mange penge at etablere. Hvis du er åben overfor hjælp kan jeg helt klart anbefale dig sparring. Om det er en partner eller andre der selv har startet tøjfirma så synes jeg du skal overveje at opsøge information hos andre der selv har stået i samme situation. 

Held og lykke med det Nicolai
Jeppe

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)