Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedst og billigst erhvervslejekontrakt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 56
Fra  Beo Beo Quilteværksted Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

har fået et oplæg fra udlejer til en erhvervslejekontrakt og den er jo som udgangspunkt til hans fordel ;-) hvor er den bedste og biligste måde at få tilrettet den, så ikke jeg ryger i nogle "fælder". har lige set timepriser og  ca. timeforbrug hos en advokat og den var godt nok hamper.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 56
Fra  Beo Beo Quilteværksted Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Tak skal du have John Hannover

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers tag fat i mig. Jeg har fast pris på udarbejdelse og gennemgang af lejekontrakter. 

Du kan læse mere på www.billig-lejekontrakt.dk.

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak til John

Jeg kikker erhvervslejekontrakter igennem for en fast pris på 2800 ekskl. moms og 3500 inkl. moms, og jeg har haft sådanne sager over hele landet. Der får du mine bemærkninger om, hvor jeg synes at du skal forsøge at få nogle bedre vilkår og nogle gange med hvilke argumenter, hvor vilkårene måske er i strid med reglerne osv.

Udlejers advokat laver selvfølgelig kontrakten ud fra udlejers synspunkt - og det er altså en forhandling, hvilke vilkår, som du kan få igennem.

Men du kan skrive hvis du vil benytte dig af mig. Min mail adresse er RWS@advokatkontoretrws.dk.

Kan i øvrigt oplyse, at jeg har 19 års erfaring fra advokatbranchen med primær rådgivning af erhvervsdrivende. De fleste år i Århus, men har p.t. et lille enmandskontor i Silkeborg.

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 56
Fra  Beo Beo Quilteværksted Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret, jeg kun et enkelt punkt der er lidt spejet ;

Forbrugsregnskabet udarbejdes samlet for lokaler i ejendommen eller for enheder, som har fælles varmeforsyning med denne. Udlejer kan indskrænke eller udvide de enheder, som har fælles varmeforsyning med ejendommen samt ændre i fordelingen blandt de enheder, som deltager i den fælles varmeforsyning.

Udlejer har ret til – til dækning af forbrugsudgifterne der betales af ejendommen - at fastsætte et a’ conto beløb, som for lejer forfalder til betaling samtidig med lejen, jf. kontraktens punkt. 8. Der skal i så fald udarbejdes årlige forbrugsregnskaber omfattende de samme udgifter, som lejer hidtil har betalt for. Tillægsbetaling vedrørende forbrugsregnskaber forfalder til betaling efter påkrav fra udlejer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)