Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i virkelig ikke gøre det bedre!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for hjælp med siden Fashionmode.dk

Hvordan kommer jeg på google.dk???

I må godt komme med negative ord om min side eller for den sags skyld konceptet...

Forslag til forbedringer...

Hvad er adsense og adwords???

Nogen der kan hjælpe mig med at skyde forretningen helt i vejret, jeg har sku danmarks billigste priser det må da sælge,

Og en ting jeg har downloaded e-pusher light versionen, den skal jeg så til at læse de næste par dage...

Og bemærk at jeg ikke er helt færdig med siden, der kommer stadig en masse produkter til.

på forhånd tak!!!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 23:36

Det her indlæg var straks mere sigende :-)

hjælpsøges:

Hvordan kommer jeg på google.dk???

- Det gør du automatisk. Hvis din shop vel og mærket er "let" at læse for google. Jeg er slet ikke ekspert, men der findes fagfolk som kan lave "SEO" sådan din hjemmeside vil opnå endnu bedre resultater. "SEO" er søgemaskine optimering. Det tager tid, men det hjælper sådan at du kommer højere op de søgeord du fokuserer på.

hjælpsøges:

Hvad er adsense og adwords???

- Adsense er reklamer fra google, som du kan sætte ind på din hjemmeside. Du tjener deraf skillinger hver gang folk klikker på annoncerne.

- Adwords er reklamer på google. Her har du selv mulighed for at reklamere på google. Du bestemmer til og med selv budget.

Derudover har du helt sikkert gang i en spændende forretning, men der bestemt plads til forbedringer. Jeg finder din hjemmeside meget lidt troværdig. Hvorfor står der eshoptrix.com oppe i hjørnet ? Her bør du sætte dit eget logo ind. Derudover bør du ellers kigge på hvordan du skiller dig ud.

Det var alt fra nu. Håber det var til at forstå.

Held & Lykke

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:58

tak rasmus poulsen...

Som sagt er min hjemmeside ikke helt færdig endnu, og logo er også på vej... Foruden det hvorfor virker min side utroværdig, kan du ikke hjælpe mig med at fortælle mig hvad det er der gør den utryg, så jeg kan få lavet det om... Jeg er skam helt tryg

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:59

Ja det kan jeg sagtens.

Din hjemmeside virker bar ikke i den forstand professionel. Den er bygget på en template og logoet oppe i venstre hjørne gør mig utryg, som forbruger.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)