Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøst Øl Bowling Arrangement

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer.

Mit navn er Mathias, jeg er 20 år og bosættende på Langeland, hvor jeg har boet hele mit liv.

Jeg og nogle kammerater bruger et par gange om året vores tid på at spille lidt ølbowling, til vi faktisk ikke kan gå mere. :)
Vi tager spillet meget seriøst, hvilket også øger morskaben ved det. Det er altid med stor succes og i går drøftede vi muligheden om at lave et offentligt arrangement, hvor man laver et turneringssystem med hold á 2 spillere. Idéen er, at det skal være en årlig begivenhed på Langeland, som vi håber kan lokke unge i alderen 18+ og på sigt skal blive et kult arrangement og en fast tradition.

På Langeland er der en rigtig stor alkoholkultur, hvor mange ser en ære i at kunne drikke mange øl. :)

Hvorvidt I synes det er en god idé eller ej er ikke der min største interesse ligger, da vi er rigtigt opsatte på at give det et forsøg.
Det som jeg er mest interesseret i at høre, er om der er nogle som har kendskab til, hvilke regler man skal overholde for at stille et sådan arrangement på benene?
Skal man være en del af en forening, hvilke bevillinger skal man ansøge om og andre lovmæssige krav som vedrører et arrangement ála det her.

Behøver man en spiritusbevilling, hvis man IKKE sælger alkohol, men man i stedet gør det til et tilmeldingskrav, at holdene selv skal medbringe 1 kasse á 30 flaskeøl med pant.

Vil rigtigt gerne høre fra de personer som har kendskab til nogle helt basale retningslinjer som skal være opfyldt, for at man ikke kommer i problemer med kommunen. I er selvfølgelig også velkomne til at komme med alle mulige andre inputs, hvis I lige fik noget på hjertet, som I synes skulle tages i overvejelserne.

MVH
Mathias Nyman

Fra Tommerup
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Fra  posterstyle.dk Skrevet kl. 16:25

Din overskift passer ikke helt til resten Big Smile Et seriøst ØL Bowling arrangement..... Hvor vi drikker og lamme (:

Sorry, kunne ikke ladevær (:

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:35

Start med at kontakte kommunen Mathias - så guider de jer videre.

God fornøjelse med noget seriøst druk/spil :)

Tilmeldt 12. Oct 13
Skrevet kl. 17:04

Haha - jeg ved godt det kan virke useriøst fordi det handler om at drikke sig rigtigt stiv. Men det er en fælles hobby, som vi ønsker at udbrede :)

Fra Tommerup
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Fra  posterstyle.dk Skrevet kl. 17:08

Har lige slået hobby op, og der høre druk altså ikke ind under (:

Skal lige være sikker. Er det bowling, som på en bowling bane, eller er det et drikke spil?

Tilmeldt 12. Oct 13
Skrevet kl. 17:26

Det er et drukspil. :) Du kan evt. finde reglerne på nettet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)