Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop - leverandører

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og overvejer at starte min egen webshop med salg af forskellige børneting.

Jeg er selv udvikler og kan dermed selv designe og opsætte webshoppen.

Men min udfordring er leverandører. Hvordan finder man leverandører til de produkter man gerne vil sælge og hvad skal man være opmærksom på?
Produkterne vil være små ting der vil kunne sendes nemt og billigt.

Webshoppen er noget jeg skal have ved siden af fuldtidsjob - forstået på den måde jeg sagtens kan starte i det små og bygge op - og kikser det, så har jeg kun investeret min egen tid.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

At skaffe leverandører er faktisk ikke så svært. Ofte kan du finde et "Blev forhandler" link på brandets hjemmeside, ellers så bare prøv at skrive til dem. Så bliver du henvist til den rigtige.

Fortæl om din webshop og hvordan du vil markedsføre deres produkter. Jeg har aldrig fået en nej på denne måde.

Du skal naturligvis være obs på de vilkår leverandøren har. Det er meget individuelt. Men vær obs på kredit og min. køb.
- Kredit kan være en god ting for dig som forhandler.
- Hos nogle leverandører skal man købe for min. X antal kr/stk hver dag. 

Vh Vivi fra Authentic.dk

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :-)

Har kigget på alibaba.com og overvejet om det er en mulighed i starten. Hvad er anbefalingerne herom?

Vil dropshipping være en god eller dårlig ting? Det er egentlig små produkter jeg tænker at sælge.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart dårlig i idé synes jeg. Hvordan vil du sikre en hurtig levering? Det er efterhånden et krav fra kunderne.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

AUTHENTIC.DK:
Umiddelbart dårlig i idé synes jeg. Hvordan vil du sikre en hurtig levering? Det er efterhånden et krav fra kunderne.

Wink Tror du ikke det var en god ide og fjerne dette link ??

 http://webshop-maerket.dk/profil/authentic.html

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og tag ejeroplysninger på denne "Jeg har bestilt batterier, og betalte for at få de..."OM:Sexkanin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)