Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Drop-in" kontorfællesskab i Århus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej forum.

Findes der nogle gode coworking/kontorfællesskaber i Århus hvor man kan leje en kontorplads på dagsbasis?

-- Christian

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

På jagt efter en fleksibel kontorløsning? Så byder UMA Workspace dig indenfor i de flotte og inspirerende omgivelser. Besøg UMA Workspace på Vestergade i centrum af København, lige her og glem alt om hjemmekontorer og cafeer. 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Tobias.

Jeg ved ikke hvad:

"FLEKSIBEL

... Som fleksibel lejer har du en opsigelsesfrist på kun to måneder.

Pris: 100 kr. pr. dag ekskl. moms."

Betyder?

Men det skal helst være uden yderligere forpligtelser.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem for du nok ret svært ved at finde, tænk bare på hvad det koster i medarbejder kraft at visse dig lokaler, fakturaer dig osv.

Da jeg sad på et "fælleskontor" det betalte jeg for en måned adgangen med en opsigelse på 3 måneder.

Nu har jeg et "lidt større" kontor hvor jeg har 6 måneders opsigelse, hvilket stadig er lavt(i forhold til hvad jeg har hørt om).

Jeg ved jo af gode grunde ikke hvad du skal lave, men hvis du planlægger at sidde flere gange om måneden, kan det så ikke bedst betale sig at du bare lejer en plads for 1000kr per måned?

Du skal jo også tænke på at det at udleje en plads er det samme som at udleje et helt kontor, så hvis du bare fra den ene dag til den anden kan sige det op uden varsel, så taber de jo penge indtil pladsen er udlejet igen. Så ved at have en opsigelses periode, har de tid til at finde en ny til pladsen/lokalet.

Men igen, jeg skal ikke udelukke hvis de er sultne på at få flere kunder, så det bedste du kan gøre er at ringe lidt rundt og høre om nogle vil god tage dine krav til en overkommelig pris :)

Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Ta' et kig på www.StsrtupZoo.dk

Ejeren er til at snakke med, så ta' eventuelt kontakt til ham, hvis du søger en unik løsning.

Mvh
Søren

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)