Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værktøjer til start af urban/classy webshop:o)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en kvinde på 23 som har hovedeerhverv i skønhedsbranchen. Jeg har en ambition om at starte en bierhverv, med salg af urban/classic tøj til kvinder, med start på facebook,samt instagram, hvorefter jeg ønsker en hjemmeside. Jeg har ikke det største start kapital, og har dog heller ikke travlt, men vil selvfølgelig gerne småt igang.

Jeg har nogen spørgsmål som jeg har svært ved at google mig til, som jeg håber i kan hjælpe med.

1. Lager hjemme vs bestille fra grossisten når man får bestilling?
2.Billeder af tøjet - Tænker det er mere tiltalende og "lettere" at selv tag dem, end skulle skaffe tilladelser osv?
3.Kvalitetskkontrol? Er det bare at bestille det hjem, eller kan man ikke "bare" tjekke hvilket stof det er fremstillet af?
4.Sikkerhed på diverse tøj engros, hvordan kan jeg sikre mig?

5. Hvor meget tøj burde man mindst starte med?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:21

BeautyByJC:

2.Billeder af tøjet - Tænker det er mere tiltalende og "lettere" at selv tag dem, end skulle skaffe tilladelser osv?

Hejsa, 

Det er meget normalt at din levenrandører stiller billeder til din rådighed, du de har en stor interesse i at fremme dit salg :)

Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:40

Tak for svar. Tænker bare hvis jeg køber tøj fra forskellige steder fra, også er der forskellige modeler, og stile på de billeder, at det virker forvirrende?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:26

Hejsa

Jeg tror jeg ville starte med Facebook og Instagram hvis jeg var dig og ikke havde som mange penge - når det kommer til hjemmeside og webshop så kommer det til at koste lidt hvis det skal gøres ordentligt - jeg mener i Skønhedsbranchen - så skulle hjemmesiden og shoppen gerne være smuk ud ikk' Wink

Når det kommer til lager hjemme eller, billeder af tøj osv osv så afhænger det meget af dit "Brand" - Jeg ved der er nogle der har et meget stærkt koncept hvor de fotograferer sig selv og familien, det giver noget personlighed. Du kan også sagtens få billeder fra leverandøren.

Umiddelbart ville jeg tro - alt andet lige - at det bedst kunne betale sig for dig at se om du kan få nogle dropshipping løsninger, dvs at du tager mod ordren med at den sendes direkte fra leverandøren, det gør at du slipper for lager risikoen og bøvlet med fragt - på den anden side kan det jo også være at du ikke kan få den slags aftaler med den type leverandører du gerne vil have - og så er der jo ingen vej uden om - men igen det afhænger altsammen af dit "brand"

Så måske er det bedste for dig her, i forbindelse med at du starter på Facebook og Instagram at få lagt en Branding/markedsføringsplan, sådan at du ved hvordan det præcist er du skiller dig ud fra mængden - her kunne det måske være en idé at starte med et bruge et par tusinde på at få det lavet - på den måde har du et solidt fundament at bygge dein branding på først Facebook og Instagram, og så senere Web og Shop op omkring

Held og lykke med projektet

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:19

BeautyByJC:

Tak for svar. Tænker bare hvis jeg køber tøj fra forskellige steder fra, også er der forskellige modeler, og stile på de billeder, at det virker forvirrende?

Det er korrekt, det kan selvfølgelig give noget variation i det visuelle indtryk. Du kan tage bestik af situationen når du sidder med billederne mellem hænderne :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)