Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften :)

Jeg har et tøjmærke, hvor jeg sælger tøjet gennem min webshop, men jeg har aldrig helt fået feedback på den før, så det ville være super fedt, hvis et par stykker ville gøre det nu.

Jeg går efter det minimalistiske look, og det skal være super nemt at navigere rundt på siden.

Vigorous.dk

Tak på forhånd :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 19:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan godt lide stilen.
Men tror du bliver nød til at spørge dig selv om det er nødvedigt at plastre hele forsiden til med et-enkelt billede af en t-shirt?

Derudover ville jeg fokusere på at komme på google, hvis du har brug for lidt hjælp kan du kontakte mig. Så vil du også fange nogle organiske salg efterhånden.

Mvh.
Benjamin

Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48

Benjamin Jørgensen:

Kan godt lide stilen.
Men tror du bliver nød til at spørge dig selv om det er nødvedigt at plastre hele forsiden til med et-enkelt billede af en t-shirt?

Derudover ville jeg fokusere på at komme på google, hvis du har brug for lidt hjælp kan du kontakte mig. Så vil du også fange nogle organiske salg efterhånden.

Mvh.
Benjamin

Tak for hurtig respons :)
Har du noget i tankerne, der kan erstatte billedet på forsiden?

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 20:01

Umiddelbart er mit bedste bud bare at fjerne det. Så kan du smide nogle udtalelser fra kunder under dine 2 produkter, hvis du har nogle liggende du har fået accept til at benytte på dit site.

Mvh
Benjamin

Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Benjamin

Jeg synes at det er meget synd at dine produktbilleder ikke har samme baggrund, nu da du tydeligvis selv har taget disse. Dette skaber lidt rod i designet og det visuelle indtryk på forsiden. 

Ellers synes jeg at der er blevet gjort et meget fornuftigt stykke arbejde med shoppen. Designet et enkelt og stilrent med rene linjer - Thumps up Yes 

Held og lykke fremover!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)