Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygge Kontrakt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Fra  WieseServices Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har altid kørt med mundlige kontrakter overfor mine kunder, men nu er tiden kommet til at en af mine kunder kræver en skriftlig kontrakt.

Er der nogle herinde der kender nogle gode links til gratis kontrakter på serviceydelser eller har en god kontakt på en der kan skrive en til en fornuftig pris.

På forhånd mange tak.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 21:43

Nu ved jeg ikke hvad du sælger af ydelser, men kan du ikke bare sende dem et tilbud som beskriver opgaven samt pris og vedhæfte dine Handelsbetingelser :)

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  WieseServices Skrevet kl. 21:56

Min problemer er at det er en kunde jeg har samarbejder med over et år.

Det er leje af servere, vedligeholdelse/backup/support af dem, men de har nogle kunder der kræver at se en kontrakt fra deres leverandør, så derfor er jeg nødtil at lave nogle.

Handelsebetingelser jeg har skam heller ikke, har alle mine faste kunder mundligt.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 23:35

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12889
Skrevet kl. 01:16

WieseServices:
Handelsebetingelser jeg har skam heller ikke, har alle mine faste kunder mundligt.

Du lever godt nok et farligt liv med kun mundlige betingelser. Hvordan vil du bevise dem i en evt juridisk tvist ?

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  WieseServices Skrevet kl. 08:13

Hej Ravn

Forstår dig godt, men når jeg laver ting for mine kunder bliver det altid skrevet i en mail. Men kontrakten mellem os er mundligt, og det har altid været som et bekendtskab mellem mig og kunderne, altså men en gensidig respekt.

Men har også haft kunder hvor jeg har sendt dem videre til en anden virksomhed, da kemien ikke var der og de krævede alt for intet..

Men du er skam forstået..

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  WieseServices Skrevet kl. 08:32

Mange tak, prøver at kigge der :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)