Min kæreste ejer og driver en klinik, og er træt af bogføring. Hun bruger pt. E-conomic.
Mit spørgsmål er så, om der findes et system, der automatisk kan bogføre betalinger, foretaget via betalingsterminalen? Vi leder efter en komplet løsning, med betalingsterminal, og online bogføring, der snakker sammen.
Jeg har nu brugt 3 timer, på at lede efter det online, men kan simpelthen ikke finde noget. Kan det virkelig passe, at dette ikke findes, eller er jeg bare den dårligste "googler" i Danmark? :P :P
En løsning kunne være at importere posterne fra banken - indlæse en fil. Det mindsker tastearbejdet.
Ellers få et kassesystem hvor det sker automatisk.
Hej selvfølgelig findes der en løsning der kan dette :)
2 muligheder 1. Find en udvikler der laver en lille app der kan søge faktura frem og sende beløb til en integrations betalings terminal, ved gennemført transaktion skal den udligne faktura mod bank. Fordele Du kan få det lige som du vil, tilpasset til klinikkens brugs flows.
Ulemper Hvis du finder den forkerte udvikler kan det blive en dyr omgang, (men finder du en der allerede har en betalings integration som er godkendt og er villig til at lave opgaven kan det stadig give mening)
2. Tag fat en en POS/Kasseapparats leverandør den kan levere et komplet kassesystem der kan gøre dette for dig Fordel Gennemprøvet system der er vand til at arbejde med den problemstilling du nævner.
Ulemper Det kan tænkes at du får mere end du har behov for, men her skal man jo så gøre op med sig selv hvad ens egen tid er værd og om det åbner for andre muligheder, som man muligvis har valgtfra grundet besværlig håndtering :)
Du kan evt. kigge på vores side og prøve at kontakte en af vores forhandlere, er sikker på de gerne vil sparrer med dig omkring dine behov og forsøge at rådgive dig ud fra det :)