Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS.... pakkeshops...?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 62
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

HejSmile

Hvordan funger det med GLS og valg af pakkeshop? HVIS kunderne IKKE har en mulighed for at vælge hvilken pakkeshop de ønsker sendt til, vælger GLS så bare den nærmeste ift. den indtastede adresse?

Hvis kunden skal have mulighed for at vælge pakkeskop, er det så et plug in der skal sættes op. Min shop er lavet i wordpress.

Vh Louise

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:41

Louise S:

HejSmile

Hvordan funger det med GLS og valg af pakkeshop? HVIS kunderne IKKE har en mulighed for at vælge hvilken pakkeshop de ønsker sendt til, vælger GLS så bare den nærmeste ift. den indtastede adresse?

Hvis kunden skal have mulighed for at vælge pakkeskop, er det så et plug in der skal sættes op. Min shop er lavet i wordpress.

Vh Louise

1. GlS vælger den nærmeste pakkeshop, eller lader kunden vælge pakkeshop ved chekout.
2. ja
3. ved jeg ikke i Wordpress, men på Dandomain kan kunden selv vælge.

Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 14:45

Dvs, hvis ikke der blir installeret et GLS plug in på min shop, så sendes pakken til nærmeste pakkeshop?

Når jeg selv handler på nettet, så er det nemli ikke altid jeg blir præsenteret for valgmuligheder, men min pakke kommer til min nærmeste pakkeshop alligevel. Kan ikke helt finde ud af om valgmulighederne er vigtige...

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:48

i 9 ud af 10 tilfælde vil man jo altid vælge den nærmeste pakkeshop, da det ellers lige skulle være fordi der lå en på vej hjem fra jobbet. Dog vælger de fleste så bare at få pakken bragt til jobbet med attention på.

Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 14:59

præcis, det er også lidt det jeg tænker Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)