Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud/priser på laserskæring af akryl (og evt. læder)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg laver håndlavede læderprodukter. Til optegning af mønstrene på læder ønsker jeg at få skåret præcise modeller i gennemsigtig plast som hurtigt og præcist kan markeres på læderet, inden udskæring. Dertil går jeg med overvejelser om hvorvidt jeg i læder, skal vælge at få udskåret enkelte af elementerne til mine produkter, men det kommer meget an på prisen samt hvordan udfaldet af sådan en udskæring i læder vil være. 

Jeg har kontaktet et par stykker jeg har fundet på google, men uden at få svar, derfor giver jeg den lige et skud herinde. 

Det skal nævnes at jeg er en lille virksomhed, derfor er omfanget ikke voldsomt stort, og i tilfælde af at der skulle udskæres i læder, kommer jeg selv med læderet. 
Min virksomhed er placeret på Mors, og foretrækker en der er så tæt på som muligt :)

Mvh. Daniel

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 01:25

Hej,

Vil en 3d fræser som dem jeg sælger her kunne opfylde dit behov for skæring i acryl.

http://www.dba.dk/cnc-fraeser-cnc-fraeser-3040/id-1019081738/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39

Hej :)

Det må jeg ærligt indrømme at jeg ikke har nogen ide om:P  Jeg er ikke så teknisk anlagt, derfor søger jeg en der kan skære det for mig. det eneste jeg ved er at man kan skære i læder og akryl med en laserskærer :P

Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Fra  Cotter Skrevet kl. 09:25

Hej Friis91

Det er en opgave vi, her hos Cotter, kan hjælpe dig med. Vi tilbyder online laserskæring - bla. i akryl og læder.

Kig forbi vores hjemmeside www.cotter.dk

For online prisberegning, skal din fil være tegnet med vektor grafik. (evt. AI)

Hvis man ikke selv kan, så har vi inhouse designere/grafikere, som kan hjælpe med at konvertere til vektor grafik.

Har du spørgsmål kan du kontakte os på tlf.: 71 99 10 61 eller mail hello@cotter.dk

Mvh. René - Cotter.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52

Hej René

Jeg har sendt jer en mail :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)