Det her kan ikke skrives på nogen pæn måde, så du får den altså lige ud af posen:
Hold op hvor er du negativ og demotiverende i dine svar her Ravn Det er fint nok at bidrage med konstruktiv kritik, men det synes jeg ikke din er.
Alle firmaer behøver ikke at starte op som APS med +50.000 i kapital og styr på samtlige områder i at drive virksomhed.
For mig at se vil hun starte på et hobbyplan med max 100 læbestifter. Vi er vel på et niveau hvor der er råd til at lave fejl.
@Fatima18
Sabine og Kim er vist allerede kommet med gode svar. At starte sin egen produktion er et større projekt, der oftes kræver store bestillinger uanset hvilket produktområde man arbejder med. Jeg vil også anbefale at finde en god grossist med et unikt produkt, eller endnu bedre, en producent der godt vil sælge i det antal du skal have. Uden at vide noget om branchen, tror jeg dog producenter skal findes i udlandet.
At få lave en hjemmeside er for omkostningsfuldt i forhold til de behov lige nu. I hvert fald hvis den skal indholde webshop.
Tusind tak!
Du er helt klart den første jeg kontakter når der er overskud nok til at starte en hjemmeside ( den dag kommer nok snart med det produkt jeg får lavet :) )
Hold op hvor er du negativ og demotiverende i dine svar her Ravn Det er fint nok at bidrage med konstruktiv kritik, men det synes jeg ikke din er.
Jeg kommer med min saglige mening , jeg har ikke behov for at være en af de mange Aminoer der konstant lovpriser alles ideer uanset hvor dårlige eller ugennemtænkte de er. Undskyld mig men det er altså ikke ret seriøst at påstand kan skabe et nyt kosmetik brand med kun fire forskellige farver læbestift når der ikke der ikke en gang er noget unikt i produktet.
Jeg kommer med min saglige mening , jeg har ikke behov for at være en af de mange Aminoer der konstant lovpriser alles ideer uanset hvor dårlige eller ugennemtænkte de er. Undskyld mig men det er altså ikke ret seriøst at påstand kan skabe et nyt kosmetik brand med kun fire forskellige farver læbestift når der ikke der ikke en gang er noget unikt i produktet.
Alle startet et sted. Jeg startede i sin tid med at udbyde 10 forskellige computerspil og jeg er sikker på at at langt de fleste der får succes, er startet med at teste markedet lidt. Så klø på og prøv, det værste du kan gøre er at lade være :-)
Men vi mere erfarne bør også råbe op når der er tale om urealistiske projekter. Med mit kendskab til private label kosmetik får man nok ingen til at fremstille så få læbestifte, uden at det ville blive en helt vanvittig pris.
Men vi mere erfarne bør også råbe op når der er tale om urealistiske projekter. Med mit kendskab til private label kosmetik får man nok ingen til at fremstille så få læbestifte, uden at det ville blive en helt vanvittig pris.
Nej det kan blive svært, men man kan godt skrive det en smule mere konstruktivt :-)
Alle startet et sted. Jeg startede i sin tid med at udbyde 10 forskellige computerspil og jeg er sikker på at at langt de fleste der får succes, er startet med at teste markedet lidt. Så klø på og prøv, det værste du kan gøre er at lade være :-)
Nemlig og da jeg startede købte jeg computerdele i den lokale computerbutik for at videresælge dem som samlede computere til lokale virksomheder.
Hvis jeg den gang havde sagt at jeg gerne ville starte en af Danmarks 30 certificerede hostingvirksomheder, så var jeg sikkert blevet rådet til at stoppe med at drømme og finde mig et job :-)