Hej allesammen Jeg har i en lang periode inderligt ønsket at starte mit eget make-up brand. Her tænker jeg primært alt til læberne. Dette er noget jeg har forstand på og interesserer mig for. Jeg kunne godt tænke mig at starte helt småt dvs. bestille 25 læbestifter hjem af henholdsvis 3-4 forskellige farver. Derefter tænker jeg at starter den ud som en fb-side, og ser om der overhovedet er interesse for dem, før jeg vælger at starte en hjemmeside. Jeg har nemlig ikke de helt store penge at gøre med, da jeg er studerende. Lyder det som en god idé? Hvor finder jeg en leverendør der vil producere "blot" 25 af hver? og hvor meget vil det koste ( Jeg vil meget gerne have en i EU, Canada eller USA ) Hvem skal jeg kontakte for at få lavet en hjemmeside? Gerne så simpel og billig som muligt Jeg ved udemærket godt, at make-p industrien er stor, men jeg ved at det her nok skal blive til noget stort! Jeg skal bare i gang! På forhånd tak for hjælpen Ps, jeg har læst alle de andre make-up relaterede debatter, men fandt ikke svar på overstående spørgsmål |
Fatima18:Jeg kunne godt tænke mig at starte helt småt dvs. bestille 25 læbestifter hjem af henholdsvis 3-4 forskellige farver.
Undskyld men det lyder altså lidt useriøst, for det første tvivler jeg på at du for nogen til at lave 25 stk. det bliver simpelthen alt for dyrt. I øvrigt bør du nok overveje hvilke kunder der gider handle med en som kun har 3-4 forskellige farver.