Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at starte make-up firma

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har i en lang periode inderligt ønsket at starte mit eget make-up brand. Her tænker jeg primært alt til læberne.

Dette er noget jeg har forstand på og interesserer mig for.

Jeg kunne godt tænke mig at starte helt småt dvs. bestille 25 læbestifter hjem af henholdsvis 3-4 forskellige farver.

Derefter tænker jeg at starter den ud som en fb-side, og ser om der overhovedet er interesse for dem, før jeg vælger at starte en hjemmeside

Jeg har nemlig ikke de helt store penge at gøre med, da jeg er studerende.

Lyder det som en god idé?

Hvor finder jeg en leverendør der vil producere "blot" 25 af hver? og hvor meget vil det koste

( Jeg vil meget gerne have en i EU, Canada eller USA ) 

Hvem skal jeg kontakte for at få lavet en hjemmeside? Gerne så simpel og billig som muligt

Jeg ved udemærket godt, at make-p industrien er stor, men jeg ved at det her nok skal blive til noget stort! Jeg skal bare i gang!

På forhånd tak for hjælpen

Ps, jeg har læst alle de andre make-up relaterede debatter, men fandt ikke svar på overstående spørgsmål

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 14:14

Fatima18:
Jeg kunne godt tænke mig at starte helt småt dvs. bestille 25 læbestifter hjem af henholdsvis 3-4 forskellige farver.

Undskyld men det lyder altså lidt useriøst, for det første tvivler jeg på at du for nogen til at lave 25 stk.  det bliver simpelthen alt for dyrt. I øvrigt bør du nok overveje hvilke kunder der gider handle med en som kun har 3-4 forskellige farver.

Tilmeldt 15. Jan 16
Skrevet kl. 14:16

Det er en start. Jeg vil ikke investere i alt for meget før jeg er sikker.

Har man forstand på makeup er 2-4 farver rigeligt, så længe det er de rigtige :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 14:22

Fatima18:
Har man forstand på makeup er 2-4 farver rigeligt, så længe det er de rigtige :)

Det lyder ikke til at du har specialt meget forstand på markedsføring, Hvorfor i alverden skulle nogen gide at købe et  fuldstænding unknown produkt hvor der kun er fire farver?  Det er jo intet specielt i dit produktet?

Du skriver 2-4 farver er rigeligt, hvorfor er det så at de kendte mærker alle har rigtigt mange forskellige farver/ nuancer ??

Tilmeldt 15. Jan 16
Skrevet kl. 14:24

Fordi der er forskel på mit produkt.

Jeg er slet ikke i tvivl om at det bliver solgt. Overhovedet ikke. Det er også irrelevant, det var slet ikke det mit spørgsmål var om.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:52

Fatima18:

Hvem skal jeg kontakte for at få lavet en hjemmeside? Gerne så simpel og billig som muligt

Hej Fatima

Vi udarbejder moderne og brugervenlige hjemmesideløsninger til små og mellemstore virksomheder.

Du er i denne forbindelse meget velkommen til at kontakte mig uforpligtende pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. tlf. 70 40 40 50. 

Såfremt du ønsker at se reference på hjemmesider vi har lavet til vores nuværende kunder er du meget velkommen til at tage et kig på vores referenceliste (Link: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer). 

God weekend :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 15:03

Fatima18:
Fordi der er forskel på mit produkt.

Hvori består så den forskel??  

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Fatima
Det kræver MEGET at lave sit eget produkt.
Der er ofte rigtig lang vej, og det er ikke "bare sådan lige". Fx at finde en producent er ofte en kamp.
Prøv evt. at søg på google: "Producere makeup". Måske du kan få nogle gode indspark.

Derudover skal du finde ud af hvad hvad der gør dit produkt unik.
- Har du fx fundet på noget nyt der sikrer længere holdbarhed end dine konkurrenter eller noget andet?

Men ja, det er bare med at komme ind i kampen!

Held og lykke med projektet :-)

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 16:43

Hej Fatima.

Selvfølgelig kan du skabe et marked og salg, rom blev jo ikke bygget på 1 dag.

Du bør i starten finde en grossist i DK eller Europa hvor du kan købe i lidt mindre mængder, og senere finde de store fabrikker der kun leverer i større mængder, men også er meget billigere.

Lav en flot FB side og tilmeld dig alle de salgs grupper du kan finde, det kunne være denne her gruppe https://www.facebook.com/groups/danmarksgruppen/?fref=ts jeg har også selv en gruppe på fb, dog ikke med så mange medlemmer.

og så sælg dine varer der, gem overskuddet og køb næste gang dobbelt ind, så du hele tiden investerer de penge du tjener på dine produkter og opbygger kapital til at købe større mængder og flere varianter evt. typer inden for samme branche, så du får et godt vare lager med et stort udvalg.

Hvis du har brug for hjemmeside senere er du meget velkommen til at kontakte mig, da det er det mit firma Cyberdata.dk er gode til, og vi ligger i den helt billige ende alt efter hvad du ønsker af funktioner m.m. som din side skal kunne.
Men hvis jeg var dig ville jeg nok vente med en hjemmeside og bruge pengene på varelager og derefter en flot hjemmeside til at brande dine produkter og salg. fordi man har en hjemmeside, betyder det ikke at man også sælger godt, det koster lang tid og mange penge at få den op i søgemaskinerne, så du bliver set og derved også sælger mere.

Skal du bruge en flot webshop på et tidspunkt, så skriv til mig på kim@cyberdata.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 17:18

Kim Jacobsen:
Du bør i starten finde en grossist i DK eller Europa hvor du kan købe i lidt mindre mængder,

Så er der jo lige netop intet unikt ved produktet! 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)