Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at starte make-up firma

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har i en lang periode inderligt ønsket at starte mit eget make-up brand. Her tænker jeg primært alt til læberne.

Dette er noget jeg har forstand på og interesserer mig for.

Jeg kunne godt tænke mig at starte helt småt dvs. bestille 25 læbestifter hjem af henholdsvis 3-4 forskellige farver.

Derefter tænker jeg at starter den ud som en fb-side, og ser om der overhovedet er interesse for dem, før jeg vælger at starte en hjemmeside

Jeg har nemlig ikke de helt store penge at gøre med, da jeg er studerende.

Lyder det som en god idé?

Hvor finder jeg en leverendør der vil producere "blot" 25 af hver? og hvor meget vil det koste

( Jeg vil meget gerne have en i EU, Canada eller USA ) 

Hvem skal jeg kontakte for at få lavet en hjemmeside? Gerne så simpel og billig som muligt

Jeg ved udemærket godt, at make-p industrien er stor, men jeg ved at det her nok skal blive til noget stort! Jeg skal bare i gang!

På forhånd tak for hjælpen

Ps, jeg har læst alle de andre make-up relaterede debatter, men fandt ikke svar på overstående spørgsmål

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 14:14

Fatima18:
Jeg kunne godt tænke mig at starte helt småt dvs. bestille 25 læbestifter hjem af henholdsvis 3-4 forskellige farver.

Undskyld men det lyder altså lidt useriøst, for det første tvivler jeg på at du for nogen til at lave 25 stk.  det bliver simpelthen alt for dyrt. I øvrigt bør du nok overveje hvilke kunder der gider handle med en som kun har 3-4 forskellige farver.

Tilmeldt 15. Jan 16
Skrevet kl. 14:16

Det er en start. Jeg vil ikke investere i alt for meget før jeg er sikker.

Har man forstand på makeup er 2-4 farver rigeligt, så længe det er de rigtige :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 14:22

Fatima18: