Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køber Adsense sider - Nogen der vil sælge?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører et site biztrader.dk som hovedsageligt skal leve af adsense m.m. som indtægtskilde.

Udgangspunktet er at være en online virksomhedsbørs for køb og salg af virksomheder, herunder også affiliate sider og det at være en base herfor.

Nogen der har gode ideer til hvordan jeg kan få interessenter hertil og trafik ?

Hvad er de lavest hængende frugter ?

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke pænt at kapre en tråd hvor det handler om at købe Adsense sider - og det endnu mindre pænt at svare i trådstarters tråd, så jeg undskylder på forhånd til trådstarter.

Svar til hvordan du kan få mere trafik - ja, du kan starte med at ha' fokus på brugeroplevelse for dem som evt. skal smide en virksomhed til salg. Det virker mere som om du har startet en side, hvor det handler om at sætte flest mulige adsense annoncer ind - det virker amatøragtig, og siden giver jo ingen værdi overfor folk som kommer ind på den. Du har en masse overskrifter som annonce, forum, artikler osv. men der er jo ikke noget indhold.

Så mere fokus på indhold og brugeroplevelse, mindre fokus på reklamer, så skal der nok komme trafik og besøgende i fremtiden.

Og igen - undskyld trådstarter :-/

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak og tak fordi du gav en respons, og fair nok kommentar

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Marwe - Enig.

Bad manners at overtage tråd, (begge to), men det går nu nok - Så fik den også et gratis bump, så alle kan se den.

God lørdag.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)