Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino brugere!

Jeg har lavet hjemmesiden: http://plesspost.dk 

Det er et nyhedssite der koncentrere sig om debattørers perspektiver, altså udover at være et debatforum om økonomi, skriver vi om de aspekter som der er en generel interesse i. Vi forholder os altså ikke nødvendigvis til de økonomiske nyheder der sker rundt omkring, men mere de ting der bliver debatteret på vores og andre økonomi debatsider, som f.eks. euroinvestor.dk.

Vi sætter altså fokus på debattørerne og gennem vores artikler, fremmer vi deres synspunkter. 

jeg ved godt at de artikler der er er nu ikke forholder sig til at debattører, men er rigtig nyhedsartikler. Vi har for ikke så langtid siden valgt en ny strategi, som ovenstående beskriver, hvor vi før var en gratis nyhedsside. :)

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, hvis I ville gå hjemmesiden igennem og vurderer, om I føler at I kan genkende ovenstående beskrivelse på hjemmesiden? synes I den er brugervenlig og ligetil at gå til? forstår I hvad vi ønsker at lave på siden? 

På forhånd tusind tak!

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 18:31

Godt initiv.

Et par ting, jeg bemærkede:

- Blanding af dansk og engelsk.
- Et par døde links - f.eks. lav gruppe.
- Noget galt med layoutet; news tickeren i klipper teksten af (Mac OS X / Safari). Tilsvarende andre steder.

Jeg ville nok skrue ned for reklamerne, ihvertfald indtil sitet begynder at have mange brugere. De giver formentligt alligevel ikke noget nu.

Det samme med de mange billeder og effekter (som f.eks. zoom-effekten når musen hover over et billede). Mange billeder vil alligevel ligne hinanden (NASDAQ bygning med gråvejr, nogle grafer med en blyant osv.)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:56

tusind tak for tilbagemelding :)

Jeg vil kigge på tingene og rette det til! 

men havde du en oplevelse af at det var let at gå til ellers?

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 20:16

Sitet er grundlæggende fint at gå til.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)