Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brev fra Gothia angående gæld til paypal. Under 18 år.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

madeindenmarkloz:
Sagen er den at jeg havde solgt en vare på paypal og alting gik fint. Kunden var så dog en svindler og lavede en dispute, jeg vandt selvfølgelig disputen og tænkte ikke længere over den. Nu for 10 minutter siden modtager jeg så et brev fra Gothia A/s angående min gæld til paypal. Jeg tjekker selvfølgelig min paypal og kan se at vedkommende har fået sine penge trukket tilbage gennem hans bank og min konto står i minus. Jeg er 16 år uden job og har lige brugt det meste af hvad jeg havde på mit ungdomskort. Er der noget jeg kan gøre for at slippe for at betale for dette?

Det er sjovt som alle her inde hopper på din historie. Det du beskriver kan slet ikke lade sig gøre. Banker kan slet ikke trække penge ud af Paypal med mindre Paypal accepterer det. Så nu er det store spørgsmål Hvad vil du have ud af den her løgnehistorie ???.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :


Michael, Køber har vel brugt et kort til indbetaling via PayPal. Det er nok den transaktion som er trukket tilbage og som så er bogført på trådstarters konto?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46445
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:
Michael, Køber har vel brugt et kort til indbetaling via PayPal. Det er nok den transaktion som er trukket tilbage og som så er bogført på trådstarters konto?

den er svær at følge - men trådstarter skriver mig bekendt klart fra start, at han vandt den dispute - og så tror jeg vel Michael har ret i, at så kan pengene ikke trækkes ud fra trådstartes Paypal. Det kan de kun - kreditkort eller bank uanset, hvis det var køber, der havde vundet

Det som er mest galt her er, at trådstarter med alt jeg kan læse, har valgt at forfalske sin fødselsdato til Paypal kontoen og nu hvor det brændte, gerne ville være under 18 igen. Det er ikke en god ide at forfalske fødselsdato - Paypal skulle måske ha en kontrol funktion der fanger det for sælgere, for trådstarter under sig over de ikke fangede det ud fra kreditkortet - men det gør de jo ikke. 

Egentlig erhverv kræver de kopi af billedlegitimation (og der man man jo sende sin mors hvis man ser let på snyd)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:
Michael, Køber har vel brugt et kort til indbetaling via PayPal. Det er nok den transaktion som er trukket tilbage og som så er bogført på trådstarters konto?

Nu skriver han jo selv senere ( Min konto på paypal står åbenbart ikke i minus længere ) Så vi må vel gå ud fra at det var Paypal kontoen han mente og ikke sin Bankkonto. Og da det ikke kan lade sig gøre ud fra det oplyste må vi jo gå ud fra at det hele er fri fantasi.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
men trådstarter skriver mig bekendt klart fra start, at han vandt den dispute - og så tror jeg vel Michael har ret i, at så kan pengene ikke trækkes ud fra trådstartes Paypal. Det kan de kun - kreditkort eller bank uanset, hvis det var køber, der havde vundet

Det anfægter jeg på ingen måde.... Jeg anfægter Michaels tvivlen på handlingsforløbet. Det viste sig så også efterfølgende at Paypal have trukket sagen tilbage den 11/1....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46445
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:
Det viste sig så også efterfølgende at Paypal have trukket sagen tilbage den 11/1....
ja men mon ikke det skyldes at KØBER var godkendt i dispute /trådstarter skrev at han vandt) og at pengene derfor blev trukket fra Paypal kontoen - og så er dispute solved  - og trækkes automatisk tilbage
Hvor Gothia kom ind ved jeg ikke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt du kan fortælle mig hvad du skrev til Gothia. Der er sket præcis det samme for mig som der skete for dig, så tænkte om du ville hjælpe :)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på at mailen kommer fra PayPal, og ikke et falsk phishing site?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)