|
Jeg har flere gange overvejet at gøre det muligt for kunder at kommentere varer på hjemmesiden. Det vil give siden et mere web 2.0 / interaktivt / community præg men naturligvis give en betydelig risiko for at der jævnligt er nogen, der har kritiske kommentarer om deres produkter. Hvad er jeres holdning til sådan en funktion? Det er aldrig rart at se sit produkt kritiseret men omvendt give det interaktive noget troværdighed hvis man lader sine produkter bedømme. På www.eb.dk kan man kommentere artiklerne og læserne kritiserer konstant "journalistikken", artiklens vinkling osv., men da jeg selv har været inde og konstaterer det er jeg åbenbart ikke blevet skræmt væk. Men det er nok ikke overførbart. Indtil videre har jeg dog bestemt mig for at lade være med at give folk den mulighed - hvad mener I? |
Nu sælger du jo sikkert andre produkter end noget du selv producerer, men jeg synes stadig at man skulle kunne stå inde for det man sælger... og så må man også tage den kritik der kommer...
Jeg synes bestemt du skal åbne for muligheden, da det er noget som folk værdsætter er der... også selvom der er hård kritik, ofte ender de jo så bare med at købe et andet produkt på din side inden for samme type...
Man kan også se sådan på det, at det er bedre at holde kritikken på eget website, istedet for ude på andres blogs, medier og andre websites...
Bliv gratis medlem