Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - i fuld gang - men er gået i stå

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello

Jeg har siddet de sidste par dage og knoklet med at komme igennem PRESTASHOP, og jeg er ski gået lidt i stå med de sidste plugins..

Jeg kører det igennem MEEBOX.NET, som har lavet så fin en adgang til at kunne downloade det.
Når jeg så skal til at downloade diverse betalingsmoduler, såsom ePay eller PayPal, så er det med registrering i USA.
Skal jeg manuelt hente modulerne op til FTP serveren?

Nu jeg benytter tiden på at sætte det op, så vil jeg gerne have muligheden for at udnytte tiden til, at potentielle kunder kan "subscribe", idet de kommer ind på siden.Hvordan sætter jeg et midlertidigt template op til dette?

Ligeledes, så vil jeg gerne have lagt et blog plugin op. Jeg kan så forstå at mange ikke vil anbefale at bruge fx. wordpress.. Hvad kan så anbefales?

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:45

Andi Christensen Hoej:
Når jeg så skal til at downloade diverse betalingsmoduler, såsom ePay eller PayPal, så er det med registrering i USA.

Hvad mener du helt præcist med registrering i USA? Du skal ikke registreres nogle steder for at downloade ePay. Du kan hente det her (http://www.prestashopguiden.dk/da/installation#30), hvor der også er en manual til hvordan du installere modulet.

Andi Christensen Hoej:
Nu jeg benytter tiden på at sætte det op, så vil jeg gerne have muligheden for at udnytte tiden til, at potentielle kunder kan "subscribe", idet de kommer ind på siden.

Der er et nyhedsblok modul i Prestashop - hvis du installere dette kan du placere det et ønsket sted, hvoraf folk så kan abbonnere på nyhedsbreve.

Andi Christensen Hoej:
Ligeledes, så vil jeg gerne have lagt et blog plugin op. Jeg kan så forstå at mange ikke vil anbefale at bruge fx. wordpress.. Hvad kan så anbefales?

Dette modul fra Smartdatasoft gør det muligt at have en blog på selvsamme Prestashop. Modulet er gratis og skal blot installeres og opsættes.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 21:16

Tak for hurtig svar (: Må så være ærlig - som du nok også kan høre - så er jeg fuldstændig grøn på PrestaShop, så må ærlig indrømme, at dine svar desværre ikke er fyldesgørende, for hvad jeg skal bruge svar på.

Jeg kan netop ikke finde det plugin til blog, og hvilket modul fra SmartdataSoft?

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:22

Hej Andi

Hvis det er, så kan du evt. sende mig en mail, så kan vi lige drøfte det - det kan være vi kan hjælpe.

Glemte at linke til blogmodulet:

https://www.prestashop.com/forums/topic/317230-prestashop-blog-module/

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 21:41

jo det vil helt sikkert være lidt nemmere  ;) lad mig lige samle lidt spørgsmål sammen og så sender jeg en

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 20:33

Mht. "subscribe", så skal det forståes således, at når du som interesserede kunde vil gå på min side, så er den første side/mainsite du kommer til, en side som fortæller hvornår siden vil gå LIVE og mulighed for at subscibe, imens jeg kan gøre siden færdig..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)