Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår har man mon "mange" besøgende?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har oprettet: http://plesspost.dk
Siden fungerer som et gratis nyhedssite, dog er jeg i tvivl om jeg har "mange" besøgende.. Det lyder måske dumt, men jeg kunne godt tænke mig at få en fornemmelse for, hvornår man kan sige at siden har "mange" besøgende. Jeg har gennemsnitlig 200 besøgende om dagen. Det lyder jo ikke af meget, dog er siden oprettet for en uge siden, hvilket vel er positivt? Har jeg ramt rigtigt med noget her eller?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:45

Hejsa

"Mange" er jo et relativt begreb, det er vel mere interessant hvor mange der "konverterer". Jeg kan se du er en gratis site, så konvertering er jo ikke det samme som salg, men du har vel stadigvæk noget som du gerne vil have folk til at gøre på din side - har du defineret det ? og måler du det ?

Anyway - held og lykke med siden

//Morten

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:55

Tak for dit svar :)
Jeg vil meget gerne have flere der deltager i debat, så jeg får noget organisk trafik, istedet for jeg uafbrudt skal fodre med nyheder hvert sekund for at holde på brugerne. Der er dog så mange andre gode aktieforums, så ved ikke hvordan jeg skal få dem til at regristere sig på min side :/ der er omkring 7 medlemmer, hvilket jo er katastrofalt lidt.
Nogen der har forslag til at tiltrække flere?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:20

Kan man registrerer sig ? det syntes jeg ikke umiddelbart jeg kan se.

Hvis du vil have flere til at registrerer sig og deltage i debatten, så skal du have meget mere fokus på den del på din side - hvad med at få f.eks en sidebar hvor du opfordre de besøgende til at registrerer sig, og fortæl dem lidt om hvad de får ud af det - hvis du kan overbevise dem om at det giver noget value, så er der nok også flere der registrerer sig.

Dertil er der nogle andre små ting du kan forsøge dig med, men grundlæggende skal du gøre det meget klart for den besøgende hvad du vil have ham til at gøre på din side, og det skal han helt ikke tænke over. - Så denne del var det første jeg ville kigge på hvis jeg var dig.

//Morten

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 17:36

Du skal have widgeten med seneste debat indslag ud på forsiden og så lang op på siden at fold ser det med det samme og så skal der i menu være en der hedder læs debat lige nu kan man fra menu kun skrive indlæg eller oprette sog , du får ingen til at oprette sig før de har set om debatten er noget for dem

Selve "debatten" skal du nok overveje noget anden end wordpress stadarc blogs indlæg, det virker ikke særligt godt efter min mening

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)