Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny blog om fodboldgear - idéer til promovering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Har startet en blogfodboldgear.com som indeholder alt omkring fodbold gear. Fx nye fodboldstøvlelanceringer, bootspotting, how-to guides osv. Jeg vil med intervaller på 1-3 dage ligge nyt op på bloggen. Har fundet ud af at der potentielt er et "marked" for det, og at jeg burde kunne få en del læsere på sigt.

Men er der nogen der har nogle gode idéer til hvordan jeg nemmest får den ud over rampen - altså markedsført den?

Det eneste jeg har gjort indtil nu er at lave en facebookside, hvor jeg også ligger opslag op osv. Og at kaste sig over Affiliate marketing er nok for tidligt, da jeg ikke rigtig har nogen kritisk masse endnu. 

Alle input modtages med kyshånd.

Vh,

Anders O. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Anders

Få fat i en ekspert i online markedsføring og få hjælp til at få lagt en strategi, som du så kan eksekverer på. Det er vigtigt at du får lagt sådan en, da den jo er afgørende for hvad det er for hvilke aktiviteter du skal udføre for at komme "ud-over-rampen" - uden sådan en kommer du til at flakke for meget rundt og bruge energi på en masse som du ikke følger helt i mål

Held og lykke med det

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)