Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandører til hjemme dekoration/bolig interiør ting

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg leder efter en leverandør af hjemme dekoration / bolig interiør ting, vaser, diverse ting og sager der pynter hjemmet, skåle, kunst til at hænge på væggen, lysestager, osv.

Næsten alt har interesse så længe det har med dekoration af hjemmet at gøre.

Her er nogle ting jeg som er MEGET positive ting omkring produktet:

- Mulighed for dropshipping via leverandør, dog ikke et krav

- Gerne af moderne design, dog heller ikke krav

- Tingene må ikke være for store, eller veje for meget, 1x1x1m skal tingen kunne være indenfor, pakket ind.

- Maks vægt, 40kg

Kom gerne med billeder af tingene, og gerne så meget information omkring produkterne som muligt.

Henveldelser bedes rettes til mig på mail eller her på Amino med en mail som jeg kan kontakte jer på.

Mail: benjamin@krelskov.dk

I emnefeltet bedes i skrive "Henveldes vedr. home decor"

Mange tak!

Tilmeldt 12. Jan 16
Skrevet kl. 08:28

Bump, leder stadig aktivt, mine "krav" er stadig relevante, tag dog gerne kontakt hvis du har, eller kender nogen, som driver virksomhed der har produkter der kunne matche min beskrivelse, så kontakt mig gerne.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Niber Skrevet kl. 08:36

Hej, jeg er ikke selv leverandør - men har selv fundet nogle via Alibaba, eBay osv.

Jeg ville bare være sikker på, at du havde tjekket der? Tænker evt. noget dialog med producenterne.

Mvh.

Nicklas Berntsen

Tilmeldt 12. Jan 16
Skrevet kl. 10:34

Har kigget jo, ville bare smide op herinde for at se om der var nogle danske leverandører / importører som havde nogle erfaringer på området :) Skriv endelig hvis du kommer i tanke om nogle personer som kunne være interesseret.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)