Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AdWords

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg eksperimenterer lidt med Google AdWords.

Jeg synes, at man hele tiden skal forsøge sig med knappen  "Forøg kvalitet eller byd xxx". Er det virkeligt meningen, at man skal vedligeholde søgeordene hele tiden ?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:53

Korte og præcise spørgsmål fortjener lige så præcise svar. Derfor: Ja.

Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 21:11

Dvs at man kunne tjene en formue på, at lave et lille program, som kommunikerer med googles servere, og løbende forøger budene ?

Jeg undrer mig over, at google ikke har lavet en funktion, som automatisk og løbende forøger mine bud indtil en bestemt grænse er nået (fx 7,5 dkr).

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:59

soft:

Dvs at man kunne tjene en formue på, at lave et lille program, som kommunikerer med googles servere, og løbende forøger budene ?

Jeg undrer mig over, at google ikke har lavet en funktion, som automatisk og løbende forøger mine bud indtil en bestemt grænse er nået (fx 7,5 dkr).

Hæh - tal om at lade ræven vogte høns Smile

Der er en funktion, der hedder foretrukken placering - har dog aldrig selv anvendt den, da jeg herved mister muligheden for at se, hvad der sker i den frie konkurrance. Det, som det drejer sig om er at få tingene til at spille - ikke at betale en halv bondegård til Google Wink

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:30

Funktionen foretrukken placering fungerer fint har prøvet at arbejde med den, men man kan hurtigt miste følingen. Derfor vil jeg som Christian fraråde dig at bruge den.

Hilsen

Nicolas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)