Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig måde at få mange e-mail adresser og kontakter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal til at opbygge en mail-liste med relevante emner og jeg har to muligheder. Slavevejen, eller at gøre det lidt mere intelligent. Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen af jer, som har kendskab til at få adgang til databaser, som kunne ligge inde med information, hvor man kan sortere på baggrund af folks jobtitler? 

Jeg er interesseret i at finde produktchefer, markedschefer, VPs, ceo og lignende. 

Venlig hilsen 

David Neville

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Så er det nok Linkedin du skal have fat i, selvom jeg ikke er sikker på at du kan trække deres mail adresser derfra men det er der nok andre der ved.

Derudover, så er du med på at det er forbudt at sende uopfordrede salgs og markedsføringsmail hvis de ikke har givet dig deres tilsagn først, ikk' ?

Nok lige netop derfor er Slavevejen nok den intelligente vej hvis du vil forsøge at opbygge en mail-liste Wink

//Morten

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal du bruge alle de mail adresser til ? 

Men tror at du skal bruge Slavevejen for du skal jo ringe til dem først alligevel for at få tilladelse til at sende dem en mail.

Mvh Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input - og ja, jeg er enig i din kommentar omkring den intelligente vej 'Hilsen David

Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input. Jeg tager din pointe med mig. 

Hilsen David

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)