Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på specifik import

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

På trods af at have læst en masse indlæg herinde omkring transport fra Kina, håber jeg at nogle af jer gæve folk kan komme med en kommentar til en konkret shipping-situation.

Det drejer sig om et parti varer på cirka 125kg på 1 kubikmeter. De kan sendes med skib fra enten Shenzhen eller Guangzhou i Kina og skal til København. Jeg kan selv afhente ved en central i København. Er der nogle der har nogle forslag til hvordan jeg billigst får disse varer hjem? Og er der nogle der har nogle priser jeg kan gå ud fra?

Og hvilke omkostninger kommer der på i Danmark? Er der storer gebyrer for fx fortoldning?

Go' jul!

Grosen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Hej!

Prøv at tage fat i en speditør..f.eks DSV.

/peter

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 03:42

Hej Grosen

Jeg har aldrig provet at sende vare fra Kina, mine vare bliver fragtet til Hong Kong og shippet der,, det koster lidt ekstra for transporten til HK men jeg er ogsaa sikker paa varen ikke stopper i den kinesiske told som mange har provet og dermed aldrig faar sine vare.

Jeg indkober selv i Shenzhen, pakker varen hos shipping firmaet og de sorger saa for resten.

Pris paa 1 kubikm. ???? der er altid en stort starts pris da shipping firmaet skal lave papirene, men jeg sendte eks. ca. 2,50 kbm. til ca. 4500 kr. sidste aar.

Mvh. Jan

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 12:18

Hej

Det er vel lige på græsen til at det kan betale dig at sende varerne med skib, prøv og at få et tilbud på luftfragt, husk at få en "all in" fragtpris. Hos primecargo og DSV kan du få prisen på både luft- og sø-fragt. Alle disse speditører har egne kontorer i Kina så det vil naturligvis være en hjælp hvis der skulle opstå problemer.

At varer stoppes i den kinesiske told skyldes vel udenlukkede at der er tale om export af ulovlige varer f.eks kopier eller at det respektive firma ingen exsport licens har.! 

Du kan evt. prøve hos disse danske speditøtrer

www.primecargo.dk

www.dsv.com

http://www.geodiswilson.com/en/About_Us/Locations/

Hilsen

Ravn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)