Hej jeg er nystartede selvstændig maler på fyn, jeg har været igang i et år, og det går ok jeg har mest private kunder men jeg kunne godt tænke mig at leje mig selv ud til andre Malerfirmaer eller andre som har malere, og så kunne de ringe til mig når de ikke selv kan nå det, eller har brug for en ekstra mand i en kortere periode, jeg kender ikke rigtig nogen af de andre malere eller firmaer på fyn. Måske der nogen her inde der kender nogen som kunne bruge mig, eller har ideer. |
Hej Søren,
har du noget netværk på LinkedIn ? eller andet erhvervsnetværk ?
Hvis du er interesseret har jeg trukket en liste til dig, med mere end 100 malere i dit
område i Odense, den har filtreret 25 reklamebeskyttede malerfirmaer i Odense fra
og er nu på 82 malere, du skal selvfølgelig selv lave det hårde arbejde med at kontakte dem :)
Skriv en PM eller send mig en mail på marketing(AT)mobilaktiv.dk hvis du ønsker listen tilsendt.
Mvh. Per
25brondum:Hej jeg er nystartede selvstændig maler på fyn, jeg har været igang i et år, og det går ok jeg har mest private kunder men jeg kunne godt tænke mig at leje mig selv ud til andre Malerfirmaer eller andre som har malere, og så kunne de ringe til mig når de ikke selv kan nå det, eller har brug for en ekstra mand i en kortere periode, jeg kender ikke rigtig nogen af de andre malere eller firmaer på fyn. Måske der nogen her inde der kender nogen som kunne bruge mig, eller har ideer.
Mvh.Søren Brøndum