Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd om netværk /samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Fra  svendborg malerfirma Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er nystartede selvstændig maler på fyn, jeg har været igang i et år, og det går ok jeg har mest private kunder men jeg kunne godt tænke mig at leje mig selv ud til andre Malerfirmaer eller andre som har malere, og så kunne de ringe til mig når de ikke selv kan nå det, eller har brug for en ekstra mand i en kortere periode, jeg kender ikke rigtig nogen af de andre malere eller firmaer på fyn. Måske der nogen her inde der kender nogen som kunne bruge mig, eller har ideer.
Mvh.Søren Brøndum

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 00:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Søren,

har du noget netværkLinkedIn ? eller andet erhvervsnetværk ?

Hvis du er interesseret har jeg trukket en liste til dig, med mere end 100 malere i dit 
område i Odense, den har filtreret 25 reklamebeskyttede malerfirmaer i Odense fra
og er nu på 82 malere, du skal selvfølgelig selv lave det hårde arbejde med at kontakte dem :)

Skriv en PM eller send mig en mail på marketing(AT)mobilaktiv.dk hvis du ønsker listen tilsendt.

Mvh. Per

25brondum:

Hej jeg er nystartede selvstændig maler på fyn, jeg har været igang i et år, og det går ok jeg har mest private kunder men jeg kunne godt tænke mig at leje mig selv ud til andre Malerfirmaer eller andre som har malere, og så kunne de ringe til mig når de ikke selv kan nå det, eller har brug for en ekstra mand i en kortere periode, jeg kender ikke rigtig nogen af de andre malere eller firmaer på fyn. Måske der nogen her inde der kender nogen som kunne bruge mig, eller har ideer.
Mvh.Søren Brøndum

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 23
Fra  Mørck & Co. Skrevet kl. 07:26

hey søren

er tømrer i Svendborg, så vi kan da bruge hinanden fremadrettet? 

Tilmeldt 13. Oct 14
Fra  svendborg malerfirma Skrevet kl. 18:44

Hej Det lyder super fint tak for det,  send lige dit firmanavn 

Mvh.Søren 

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 23
Fra  Mørck & Co. Skrevet kl. 18:46

Det er mørck & Co. - jeg er Henrik Mørck og mit nr. er 42 76 47 48 - ring til mig imorgen, har flere ting der kan blive godt ;)

Tilmeldt 13. Oct 14
Fra  svendborg malerfirma Skrevet kl. 18:53

Hej Per tak for tilbagemelding, det med listen vender jeg lige tilbage med, men det var også om der her inde var nogen som kendte nogen,  samt havde lidt erfaring med at leje sig ud til andre firmaer.

Mvh.Søren 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 00:14

Hej igen Søren,
det er bare helt fint, du siger bare til Yes

Mvh. Per

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)