Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontorlokale i Aalborg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften.

Jeg har siden juli 2015 drevet min egen virksomhed, der tilbyder markedsføringsløsninger til mindre lokale virksomheder. 

Jeg er stadig i opstartsfasen da jeg er studerende, men har nu sat hårdt ind, da jeg også har en praktikant her i januar-april.

For at gøre en lang historie kort, så var der nogle krav fra  hendes uddannelsens side af, for at min praktikant kunne få godkendt min virksomhed som praktikplads. 

Dette var et tilhørssted for min virksomhed, som ellers bare har hørt til hjemme på kontoret. Vi blev tilkoblet et iværksættertilbud med mulighed for kontorplads, men kunne ikke få lov at fortsætte da det ikke er min praktikant som er iværksætter, men mig. Så nu mangler vi desperat en kontorplads for at hun ikke må opgive hendes praktikplads. Det skal helst ikke være for dyrt (LÆS vi er studerende begge to og med meget lav omsætning i virksomheden på nuværende tidspunkt) og med mulighed for at vi begge kan arbejde der.

Vi er to søde unge piger som brænder for iværksætteri og bare gerne vil have muligheden for at prøve vores idé af. Vi larmer næsten ikke og vi rydder pænt op efter os.

På forhånd tak for forhåbentlig mange input.

Venligst, Kamilla og Sabina.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kig på Team House i Nørresundby.

Det er rimlig billigt.

Med venlig hilsen

Eric Christiansen

Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Vi prøver at kontakte dem :)

Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre for dyrt, så vi leder stadig :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)