Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af legetøj i tekstil

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et firma med kreativt legetøj, hvor jeg søger kontakt til producenter af prototyper og selve produktionen. Jeg har erfaret af jeg konstant løber panden mod muren, da der er relativt høje minimumsordrer alle vegne (ca. 500 stk pr style). Her i starten ønsker jeg 100-200 stk pr style.

Min produktportefølje indeholder pt. bamser og yderst simpelt udklædningstøj.

Er der nogen, der har ideer eller kontakt til producenter indenfor dette, som også kan håndtere CE-mærkningen?

Jeg glæder mig til at få lidt hjælp :-)

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 06:52

Hej, 

jeg kan producere disse enheder for dig her på Madagascar. Vi arbejder uden minimum, men med forbehold for indkøb af materialer, hvilket er det samme problem alle vil have og hvorfor du muligvis er blevet givet de høje minimum. Men ved 100 til 200 styk pr enhed og det lyder til at være muligt at imødekomme. 

CE mærkning foretager du selv i Danmark, hos forbruger laboratoriet i Middelfart. Du sender en første prøve til dem, vi retter til i henhold til deres kommentarer og så er det eller lige ud af landevejen. 

Har det interesse og jeg kan kontaktes på email : mikkel@intnet.mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 12. Jun 15
Skrevet kl. 14:13

Hej Mikkel,

Tak for hurtigt svar. Jeg sender dig en mail :-)

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:23

Jeg får også lavet mit eget design af Bamser i meget små oplag, jeg laver dog selv prototypen Smile

men jeg kan få lavet ned til 10 stk. af gagen, men jo flere du tager, jo billiger er det jo.

Du skal lige huske et de ikke kun skal overholde CE-mærket, men også EN-71 og EN-72 inden for legetøj.

Men jeg vil da godt hjælpe dig lidt videre.

Du sender bare lige en pm, så finder vi ud af noget.

Mvh. Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 12. Jun 15
Skrevet kl. 14:32

Mange tak, Ronnie :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)