Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig, så er i søde :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søde Amino'er,

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde kontakter i udlandet hvor jeg kan få lavet promotion ting med mit eget logo på?

Synes nemlig det er så dyrt i Dk :-)

Knus

Christina Melanie

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:08

Du kan eventuelt prøve at få fat på en designskole i New York, det er et mekka hvad design og medier angår.
Men folk skal jo også tjene til at bo sådan et sted, såårh du skal nok tage fat på en studerende.

Så skal du dog iberegne den ekstra tid du bruger på kommunikation, bankoverførsel og søgning. Altså alt i alt, så er den ekstra tid i sidste ende og en del penge værd.

Det er selvfølgelig også muligt at skaffe nogle talentfulde medie- og designstuderende via www.projektopslag.dk - og de kan helt sikkert lave nogle billigere modeller til dig.

God jul herfra :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:18

Du er velkommen til at sende mig en e-mail med dine ønsker, så finder vi ud af noget. Jeg syntes bestemt ikke det behøver at være dyrt. Når du ser på priser i udlandet skal du jo også lige bemærke fragten, momsen og evt. tolden.

// Jesper Skov

Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:18

Forstår dig ikke Emil.

Skal bruge ting som kuglepenne, klistermærker, kildevand osv. med mit eget firmalogo?

Knus

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:27

Aaah, den type promotion ting....
Well, det kunne jeg ikke lure ud fra beskrivelsen. Troede mere du var i brochurer, reklame området.

Hehe, sorry ;)

God jul...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 16:36

Hej Christina,
Hvis du ønsker Dansk kildevand med private label er du velkommen til at kontakte mig for et godt tilbud.

Mvh. Allan

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:06

Hejsa! Det behøver ikke være så svært, tjek disse links, du kan også søge efter andre produkter for oven på siden, tast f.eks., Promotion gifts, og se hvad der kommer.

Kontakt de fabrikker der er interessante, få priser og produkt informationer, køb nogle prøver og få dem hjem, tjek dem om det er den rigtige kvalitet for dig.

http://www.globalsources.com/gsol/GeneralManager?point_search=on&page=search%2FProductSearchResults&product_search=on&supplier_search=off&article_search=off&type=new&search_what=1&query=promotion&point_id=3000000149681&catalog_id=2000000003844&from=&loc=t&AGG=N&action=GetPoint&action=DoFreeTextSearch

GO JUL :-)

Hilsen, Claus

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:40
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)