Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min historie skal inspirere andre unge - hvem kan hjælpe mig?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

I forgårs satte jeg mig ned ved tasterne, hvilket resulterede i en masse tanker som væltede ud. Jeg fik skrevet en klumme og det endte med, at jeg sendte den ind til Dagbladet (jeg har smidt et link sidst i dette opslag, så I kan læse den) - i dag er den delt og er hidtil den mest læste på hjemmesiden. 

Jeg har i løbet af aftnen modtaget utallige af beskeder og opkald - både fra lærere, som kunne tænke sig at have mig ud på skolen og fortælle min historie som inspiration til eleverne, men også fra unge, som jeg, der ville sige tak, fordi jeg havde modet til at åbne op. 

Det har været utrolig overvældende for mig, og jeg er virkelig glad for at kunne mærke den positive reaktion. 
Jeg kan mærke, at jeg allerede har gjort en lille forskel, hvilket er det mest vigtige for mig. De unge, som kontaktede mig, var årsagen til at jeg i første omgang valgte at åbne op og fortælle min historie. 

Derfor har jeg nu fået en idé - dels fordi jeg elsker at tale foran folk og altid har haft taletøjet i orden, og dels fordi jeg ved, at jeg kan gøre en forskel for mange flere i lignende situation: 

Jeg vil holde foredrag!

Jeg vil ud og fortælle min historie, så jeg kan inspirere unge mennesker. Jeg vil ud og mærke, at jeg gør en forskel, da jeg selv har oplevet en kæmpe forskel efter at være blevet så selvbevidst. Jeg kan mærke, at jeg virkelig brænder for det her. Hvad gør jeg som næste skridt? 

Skal jeg opsøge nogle som kan guide mig? Skal jeg bare springe ud i det? Hvad gør jeg herfra? 

Jeg arbejder til dagligt med mit eget bureau, men laver også lidt affiliateprojekter. 

Jeg håber på at kunne finde hjælp til at tage skridtet videre herfra. 

LINK TIL KLUMMEN I DAGBLADET:

http://dagbladetringskjern.dk/ringkoebing/klumme-det-typiske-er-ikke-altid-at-foretraekke

De bedste hilsner, 
Anna Lykke Oehlenschlæger 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Go girl. Du skal bare springe ud i det - men det er vel også det du gør, ved også herigennem at få udbredt din historie.

Om det så bliver til et fuldtidsjob eller blot lidt ekstra ved siden af er mindre interessant, hvis det giver dig energi, så arbejde da på at få så mange foredrag som mulig. Lav en blog, skriv artikler og alt muligt andet, som gør, at du får henvendelser, som du her har fået.

Held og lykke

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt at læse din historie! Jeg havde det lidt på samme måde da jeg var teenager, og i starten af 20'erne.

Jeg synes bare at du skal ud og give den gas foran en masse mennesker. Folk der har noget på hjertet, og som fortæller fra hjertet, er altid spændende at lytte til. Du finder sikkert din egen stil og måde at holde foredrag på, det behøver ikke være ligeså strømlinet som dem der har gjort det i årevis.

Så vidt jeg husker har Martin Thorborg engang sagt, at man skal igennem mange dårlige flasker rødvin før man begynder at tjene penge på at holde foredrag (underforstået at i starten får man vin eller gaver istedet for honorar), så se det måske som bibeskæftigelse i starten.

Held og lykke!

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke. 

Tak for din kommentar, det er jeg rigtig glad for. 

Du har nok ret i at det i første omgang handler om, at jeg bør få min historie udbredt. 
Jeg har i dag lavet en aftale med landsdækkende aviser, så det bliver spændende at se, hvad det bliver til. 

Umiddelbart ser jeg det mest som en "sidegeschæft". På længere sigt kunne det være fedt at udvikle det, så det måske kunne blive en levevej. 

Jeg tænker, at jeg vil kigge på at få lavet en blog eller andet, så jeg derigennem kan få henvendelser. 

Tak for dine gode råd. 

KH 

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten! Tusind tak - dejligt, at du fandt det interessant. 

Jeg tror, du har helt ret. Jeg bør nok bare give den gas. 
Jeg må endvidere arbejde på at finde min egen stil - det har du helt ret i! 

Martin er en klog mand ;-) Jeg har heller ikke behov for at tjene på det som en start - så længe, jeg kan få lov at ytre mig om det, så er det helt fint for mig. 
Man skal jo starte et sted! 

Tak! 

MVH

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Anna Lykke Oehlenschlæger:
Jeg håber på at kunne finde hjælp til at tage skridtet videre herfra. 

Jeg tror du skal kontakte dem her = http://www.tajmer.dk/om-tajmer/ Om ikke andet kan de vel fortælle dig hvad der er bedst at gøre fremadrettet.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Det må jeg prøve så - de kan nok give mig et par tips, ja! 

Tak for din kommentar. 

VH

Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nøj, hvor kan jeg bare genkende mig selv dengang som teenager i din klumme. Respekt, for at sætte ord på det!

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tusind tak, jeg er også rigtig glad for at kunne fortælle om det.
Det har jeg efterhånden hørt fra flere, hvilket blot er dejligt - fedt, at høre, at man ikke er den eneste. 

KH

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)