Hej Jeg søger lidt hjælp til hvordan min side kan gøres bedre Har lidt i tankerne 1. Jeg skal nok have lavet et eller andet med flere billeder der er på forsiden |
Jeg kan godt hjælpe dig
Hej Jeg søger lidt hjælp til hvordan min side kan gøres bedre Har lidt i tankerne 1. Jeg skal nok have lavet et eller andet med flere billeder der er på forsiden |
Jeg kan godt hjælpe dig |
Hej Brian Jeg kan se at din hjemmeside er udarbejde i WordPress, hvorigennem vi har vores speciale. Du er derfor meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med dine kontaktinformationer. Derved kan vi tage en snak omkring omfanget af din opgave, samt et eventuelt samarbejde hertil. God weekend :-) |
Dbh Dannie / AnalyzeMe |
Har du prøvet SEO værktøjet fra Danske analyzeMe, ellers gør som 27.000 andre
Hej så hvad kan det gøres til? Hilsen Brian |
Brian, nu ved jeg ikke hvor meget du kender til Wordpress, men har du kigget på de forskellige temaer du kan få specifikt henvendt til fotografer? Fx på ThemeForest. Her kan du vælge imellem et hav af forskellige galleri-muligheder. Hvis du slet ikke gider at rode med siden selv, er det selvfølgelig fair nok, men ellers så er der rigtig god dokumentation med de mange temaer, som ikke koster mere end små 500 kr. |
Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.
Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp. Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver. Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge. Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time. De bedste hilsner Dit Amino Team |